וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.סי.טל: יישום מסחרי ראשון בארה"ב של פתרון ניטור התואם דרישות רשויות חוק; ההיקף המוערך: עד מיליון דולר

גתית פנקס

19.8.2003 / 17:55

חברת תקשורת אלחוטית אמריקאית רכשה את פתרון ה-X-Probe; אבי גולדשטיין, סמנכ"ל הכספים: "אנחנו מקווים לזכות בהזמנות נוספות מהלקוח ואף מספקי שירות נוספים בארה"ב"



חברת אי.סי.טל הישראלית הודיעה היום כי קיבלה הזמנה מספקית שירותי תקשורת אלחוטית אמריקאית המוגדרת כ-Tier-1 לפתרון ניטור עבור רשתות IP התואם לדרישות רשויות אכיפת חוק. את ההזמנה קיבלה אי.סי.טל באמצעות החברה הבת (100%) אי.סי.טל אינק ממרילנד המתמחה בפתרונות ניטור רשתות תקשורת בהתאם לדרישות הרשויות האמריקאיות. החוזה מוערך ע"י גורמים בתעשייה בכ-750 אלף דולר.



"בארה"ב כבר כמה שנים קיימת תקינת ה-CALEA, Communications Assistance for Law Enforcement Act, במסגרתה הממשלה מחייבת חברות שירותי תקשורת לספק אינפורמציה לפי דגשים שהיא הכתיבה", אומר אבי גולדשטיין, סמנכ"ל הכספים של אי.סי.טל. "עד כה, ה-CALEA היה בשימוש בטלפוניה רגילה או סלולר וכעת אנחנו חודרים לתחום של IP. ההזמנה הנוכחית היא הראשונה שאנחנו מקבלים בתחום, ואנחנו מקווים שהיא תהיה פתח להזמנות נוספות מהלקוח הזה ואף פתח לזכייה אצל ספקי שירות נוספים בארה"ב".



אי.סי.טל תספק לחברה האמריקאית את פתרון ה-X-Probe שלה המאפשר לעמוד בדרישות רגולטוריות חדשות לניטור רשתות IP לצורכי אכיפת חוק. לדברי אהוד איזנשטיין, אנליסט בית ההשקעות אוסקר גרוס, עד כה אי.סי.טל לא זכתה עד כה להזמנות ציוד מסוג זה מכיוון חברות אמריקאיות והיא מוכרת להן בעיקר פתרונות אבטחת איכות השירות והבטחת הכנסות. "מי שחזקה שם יותר היא ורינט, אולם זהו שלב מוקדם מדי להעריך את השוק ואת שיעורי החדירה בו", הוא מוסיף.



כבר באפריל הודיעה אי.סי.טל על חוזה לאספקת פתרון העומד בדרישות רשויות החוק לניטור רשתות, אולם אז היה זה חוזה מסגרת ואילו כאן מדובר ביישום מסחרי ראשון. גולדשטיין מסרב לחשוף את זהותה של הלקוחה או את היקף החוזה אך מוסיף כי ההכנסות יתחילו לבוא לידי ביטוי ברבעון הרביעי של השנה. הוא מציין כי מעגל המכירות בתחום הוא של כ-12 חודשים במהלכם הלקוחה עורכת מכרז, לוקחת מערכות לבדיקות מעבדה ומנהלת מו"מ. הרשת של הלקוחה האמריקאית מבוססת Packet ולדברי גולדשטיין ב-2004 ו-2005 שוק זה צפוי לגדול משמעותית.



שווי השוק של אי.סי.טל הוא כ-108 מיליון דולר. החברה דיווחה ברבעון השני על הכנסות של 10.1 מיליון דולר ועל הפסד של 13.8 מיליון דולר בהכללת מחיקת מוניטין בגובה 6 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully