וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק פוינט חפצה בלקוחות חדשים: השיקה פתרון חדש המיועד להגנה על רשתות בארגונים בינוניים

שירלי יום-טוב

19.8.2003 / 20:04

אוסקר גרוס: צ'ק פוינט רוצה להודיע למתחרות שגם פלח השוק הבינוני מעניין אותה; מחירו ההתחלתי של הפתרון יהיה 3,500 דולר; המניה מאבדת 0.7%



ענקית אבטחת הרשתות הישראלית, צ'ק פוינט , השיקה היום את מוצר ה"צ'ק פוינט אקספרס" המיועד להגנה על רשתות המונות עד 500 משתמשים. על פי החברה, המוצר הינו היחיד בתחום אבטחת הרשתות העונה על צרכי אבטחת הרשת בארגון קטן עד בינוני. הפתרון כולל Firewall, פתרון להגנה על רשת פרטית וירטואלית (VPN) ויכולת שליטה מרכזית על המרכיבים השונים הנכללים. מחירו ההתחלתי יהיה 3,500 דולר והוא יעלה בהתאם למספר הרשיונות שירכוש הארגון. צ'ק פוינט תעשה שימוש במערכת ההפצה העולמית שלה כדי לשווקו.



לצ'ק פוינט פתרונות אבטחת רשתות המיועדים לחברות גדולות, פלח שוק בו התמקדה החברה באופן מסורתי. לפני כשנה וחצי השיקה צ'ק פוינט, באמצעות החברה הבת סופהוור, פתרון המיועד לארגונים קטנים ולמשתמשים ביתיים, כך שכיום, עם השקת הפתרון לארגונים בינוניים, מכסה החברה טווח פעילות נרחב.



צחי רודניק, אנליסט בית ההשקעות אוסקר גרוס אומר כי השקת המוצר ממחישה את העובדה שצ'ק פוינט רוצה להודיע למתחרות שגם פלח השוק הבינוני מעניין אותה. רודניק מוסיף כי לנטסקרין המתחרה יש פתרונות המיועדים לשוק הביתי ולחברות קטנות ואף לחברות בגודל בינוני. כשם שנטסקרין מנסה להגביר את חדירתה לפלח השוק של החברות הגדולות, כך צ'ק פוינט מנסה להשיג כעת אחיזה בפלח השוק הבינוני.



השגת דריסת רגל בפלחי שוק נוספים היא חיובית גם לנוכח העובדה שההשקעה הנדרשת במחקר ופיתוח לצורך הצגת פתרון שכזה אינה אמורה להיות גבוהה. הפתרון מבוסס על פלטפורמות קיימות שפיתחה צ'ק פוינט בעבר. אלה מותאמות לקהל היעד בעזרת תוספת של פיצ'רים כאלו ואחרים, הדורשים כמובן השקעה מסוימת בפיתוח, אם כי קטנה יחסית.



כך או כך, שוק ההון לא מתרשם היום מהודעת החברה והמניה מאבדת 0.7% למחיר של כ-16 דולר במחזור נמוך יחסית, המשקף לחברה שווי שוק של כ-3.9 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully