וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בזק אמנון דיק יעביר את מניותיו ברדיו ללא הפסקה לנאמן - נסים משעל

רוני קורן-דינר

19.8.2003 / 11:34

כך נודע ל-TheMarker; דיק, המחזיק 16% בתחנת הרדיו, מינה את משעל גם לדירקטור מטעמו; דיק העביר את המניות למרות שמשרד התקשורת לא חייב אותו להיפרד מהן



מנכ"ל בזק, אמנון דיק, יעביר את מניותיו בתחנת הרדיו האזורית "רדיו ללא הפסקה" לידי נאמן - נסים משעל; כך נודע ל-TheMarker. דיק מחזיק ב-16% ממניות התחנה, המשדרת בתדר 103FM באזור גוש דן. משרד התקשורת אוסר על בזק לפעול בתחום התוכן, אך לא מצא בהחזקותיו של דיק בתחנת הרדיו גורם מפריע. למרות זאת, החליט דיק להיפרד מהמניות.



"אני מתכבד להודיעכם כי לאור מינויי כמנהלה הכללי של חברת בזק החלטתי לשם זהירות שבמהדרין, ועם התפטרותי מדירקטוריון החברה, להעביר את מניותי בחברת רדיו ללא הפסקה לנאמן", כתב דיק במכתב לחברת רדיו ללא הפסקה שנשלח ב-14 באוגוסט. דיק ביקש התכנסות דחופה של הדירקטוריון ופנייה רשמית של החברה לרשות השנייה (המפקחת על תחנות הרדיו האזורי) על מנת להשלים את העברת ההחזקות ולקבל את אישור הרשות בהקדם.



בנוסף להעברת המניות העביר דיק את זכותו למינוי דירקטור בחברה לנאמן. דיק הודיע לחברה עוד כי משעל ישמש הן כדירקטור והן כנאמן מטעמו. נסים משעל משדר תוכנית אקטואליה יומית ברדיו ללא הפסקה אשר משודרת בסינדיקציה בתחנות אזוריות נוספות. בעבר שימשו דיק ומשעל שותפים בקבוצת חדשות 24 שהתמודדה במכרז ערוץ החדשות.



בעלי המניות הנוספים ברדיו ללא הפסקה: קואופ הריבוע הכחול 33%; נצבא 23%; אלי עזור 24%; מיכאל קרפין 4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully