וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההגנה במשפט על מכירת שיכון ובינוי מבקשת לזמן את חיים רמון כעד מטעמה

חיים ביאור

20.8.2003 / 8:39

רמון, שכיהן כיו"ר ההסתדרות, אמור למסור את השיקולים שהנחו את ההסתדרות למכור את החברה לפי שווי של 300 מיליון שקל



ההגנה במשפט המתנהל בעניין עסקת המכירה של חברת שיכון ובינוי מידי ההסתדרות לידי עובדיה וחברת אריסון השקעות שנעשתה ב-96', הגישה אתמול בקשה לזמן למשפט את ח"כ חיים רמון כעד מטעמה.



רמון כיהן כיו"ר ההסתדרות כאשר התקיימו בה הדיונים על מכירת שיכון ובינוי; את הבקשה להזמנת רמון הגישו עוה"ד רם כספי וגד טיכו, המייצגים במשפט את מנכ"ל שיכון ובינוי אחזקות עוזי ורדי-זר ואת יו"ר דירקטוריון החברה, אפרים צדקה. רמון אמור למסור את השיקולים שהנחו את ההסתדרות למכור את החברה לפי שווי של 300 מיליון שקל בלבד.



לפני שלוש שנים הגישו שר הדתות והכלכלה לשעבר, שמעון שטרית, ועוד ארבעה חברים בהסתדרות תביעה בסך 900 מיליון שקל נגד ההסתדרות ונגד העומדים בראש שיכון ובינוי וחברת אריסון השקעות. החמישה, המיוצגים ע"י עו"ד משה קפלנסקי, טענו כי בפני ראשי ההסתדרות הוצגו שלוש הערכות שווי שונות לגבי ערך שיכון ובינוי, ומתוכן הם בחרו בהערכת השווי הנמוכה ביותר, 300 מיליון שקל.



ורדי-זר טען במשפט כי מכירת שיכון ובינוי היתה אחת העסקות הטובות ביותר שעשתה ההסתדרות: "היא יכולה להיות מקור גאווה עבורי ועבור ההסת דרות".



בדיון שהתקיים ביום א' שעבר דחה השופט נסים ישעיה את בקשתו של שטרית לחייב את חברת אריסון השקעות ואת ההסתדרות לחשוף מסמכים הנוגעים למכירת שיכון ובינוי. מדובר במסמכים כגון פרוטוקולי ישיבות שהתקיימו בהסתדרות ובחברת העובדים (הזרוע הכלכלית שלה), שבהן התקבלה ההחלטה למכור את שיכון ובינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully