וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבוע כחול תסגור 3 סניפים בשנת 2003

סיון קלינגבייל

20.8.2003 / 8:52

במקביל, עד סוף ספטמבר תפתח הרשת חמישה סניפים חדשים בהשקעה של 90 מיליון שקל; סגרה את סניף הרשת הסמוך לכיכר דיזנגוף



רבוע כחול סגרה את סניף הרשת הסמוך לכיכר דיזנגוף, וכעת היא מרחיבה את הסניף בדיזנגוף סנטר, שייהפך מסניף של קו אופ לסניף סופר סנטר, בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. שטח הסניף יוגדל מ-1,100 מ"ר ל-2,400 מ"ר, על חשבון הקומה התחתונה של המשביר לצרכן. לדברי מנכ"ל רבוע כחול, יורם דר, ההחלטה להגדיל את החנות נבעה מהגידול באוכלוסיה הצעירה באזור בשנים האחרונות, המהווה פוטנציאל עבור הרשת.



עד סוף ספטמבר תפתח רשת רבוע כחול חמישה סניפים חדשים בהשקעה של 90 מיליון שקל. סניף מגה ייפתח במתחם חוצות המפרץ; הסניף, שבהקמתו הושקעו כ-15 מיליון שקל, משתרע על פני שטח של 7,000 מ"ר. בעקבות זאת תיסגר החנות שמפעילה הרשת בקרית אתא. סניף מגה נוסף, בשטח של 5,000 מ"ר, ייפתח בקרית עתידים; בהקמת הסניף הושקעו 20 מיליון שקל.



בשבוע הראשון של ספטמבר ייפתח סניף סופר סנטר בנאות חן בחדרה, בשטח של 1,500 מ"ר, ובהשקעה של 6 מיליון שקל. בשבוע השני של אותו חודש ייפתח סניף נוסף של סופר סנטר באודיטוריום מרכז הכרמל בחיפה, בשטח של 1,500 מ"ר, ובהשקעה של 7 מיליון שקל.



"ב-2002 סגרנו כמעט 15 חנויות, ו-3-2 חנויות נוספות אמורות להיסגר עד סוף השנה", אמר דר. "כאשר פותחים סניף מגה חדש מצמצמים את מספר הסניפים באזור כדי להימנע מתחרות בין הסניפים שלנו. סגירת הסניפים קשורה גם לשינויים באוכלוסייה - בחלק ממרכזי הערים השתנתה האוכלוסייה והוקמו מרכזי יישוב חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully