וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת מטלון מבקשת למחוק את נאות אביב מן המסחר: מציעה לשלם מחיר הגבוה ב-23% ממחיר השוק

אלי דניאל

20.8.2003 / 9:34

שווי החברה לפי הצעת הרכש - נמוך משמעותית מההון העצמי; עלות הצעת הרכש - כ-3 מ' ש'; החברה דיווחה אתמול על גידול בהכנסות וברווח הנקי שהסתכם ב-2.4 מ' ש'



אל גל הצעות הרכש בבורסה המקומית מצטרפת היום חברת ייזום הפרויקטים נאות אביב , אשר בעלי השליטה בה - יהודית ואהרון מטלון, מבקשים למחקה מן המסחר באמצעות הצעת רכש אותה מפרסמת היום חברת רמת אביבים שבשליטתם.



בעלי השליטה מציעים לשלם לבעלי המניות מסוג 5 שקל ע.נ מחיר של 120 שקלים למניה, מחיר הגבוה בכ-23% ממחיר המניה בשוק. המחיר אותו מציעים בעלי השליטה משקף לכלל המניות מסוג 5 שווי של כ-29.5 מיליון שקל, ולחברה כולה, לרבות המניות מסוג 1 אשר אינן סחירות בבורסה, שווי של כ-42 מיליון שקל. שווי זה נמוך משמעותית מהונה העצמי של החברה שהסתכם בתום הרבעון השני של השנה בכ-73.5 מיליון שקל. עלות הצעת הרכש, במידה שזו אכן תצא אל הפועל, מסתכמת בכ-3 מיליון שקל.



כיום מחזיקים רמת אביבים ובני משפחת מטלון בכ-89.9% ממניות נאות אביב מסוג 5 ובכ-88.3% מסך מניות חברה זו. לפיכך, בכדי שהצעת הרכש תצליח ובעלי השליטה יוכלו להגיע להחזקה של 95% ממניות החברה - שיעור החזקה אשר יאפשר רכישה כפויה של יתרת המניות - הם צריכים שבעלי מניות נוספים המחזיקים בכ-12.5 אלף מניות סוג 5 (כ-5.1% ממניות נאות אביב סוג 5) ייענו להצעת הרכש.



נאות אביב דיווחה אתמול על המשך השיפור בעסקיה בשעה שהכנסותיה לרבעון השני של השנה הסתכמו בכ-7.2 מיליון שקל, גידול של כ-46% לעומת הכנסות הרבעון השני של שנת 2002. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח נקי של כ-2.4 מיליון שקל, שיפור ניכר לעומת רווח של 317 אלף שקל שנרשם ברבעון המקביל.



ביום ה-30 ביוני 2003 היו בקופת החברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-1.9 מיליון שקל וזאת בנוסף להשקעות לזמן קצר בהיקף של כ-51.7 מיליון שקל. נאות אביב מממנת את פעילותה באמצעות הונה העצמי, בלבד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully