וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל יורוקום תקשורת סלולרית אלי מור פורש

ערן גבאי

20.8.2003 / 10:16

יסיים בסוף השנה את תפקידו; בימים הקרובים תודיע יורוקום על מינוי מחליף; מור: "מקווה שמשרד התקשורת ישנה הנוהל ליבוא מכשירים"



אלי מור, מנכ"ל יורוקום תקשורת סלולרית נציגת נוקיה בישראל, הודיע היום על החלטתו לסיים בסוף השנה את תפקידו, לאחר כעשר שנים בכהונת המנכ"ל. בימים הקרובים תודיע החברה על מינוי מחליף, שיעבוד בחפיפה עד לפרישתו.



יורוקום פרשה רשת סניפים ברחבי הארץ ומוכרת טלפונים סלולריים של נוקיה לרשתות TDMA ו-GSM לחברות סלקום ופרטנר. עד היום נמכרו בישראל כארבעה מיליון וחצי טלפונים של נוקיה. כיום, על פי הודעת החברה, עומד נתח השוק של נוקיה בישראל על כ-44% מכלל הטלפונים הסלולריים.



מור נפגש הבוקר עם חברי הנהלת החברה והודיע על כוונתו לסיים את תפקידו. מור ציין כי "אנו נמצאים היום בעיצומו של מאבק אשר אמור להביא לפתיחת שוק הטלפונים הניידים ויבוא מבחר גדול של כ-30 דגמי נוקיה, בהם חדשניים ומשוכללים ביותר. נכון להיום קיבלה נוקיה אישור לייבא לישראל ולמכור סוגים בודדים בלבד. למצב הזה אין הצדקה, ואני מקווה שמשרד התקשורת ישנה את הנוהל בקרוב על מנת שהצרכן הישראלי יוכל להנות ממבחר הדגמים בדיוק כפי שנהנים הצרכנים ביתר מדינות העולם".



מור, בן 53, החל את דרכו בחברת דפי זהב, שם עשה תפקידים באגף המכירות. ב-1980 היה בין מקימי חברת ביפר תקשורת. ב-1985 נכנס כשותף לסוכנות ביטוח גדולה שם פעל עד 1993 כסוכן ביטוח. מור מכהן כדירקטור מטעם הציבור בחברת מי עדן וכנציג הציבור במועצה הארצית של אלו"ט, עמותת הורים לילדים אוטיסטים. החל מ-1994 משמש כמנכ"ל יורוקום-נוקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully