וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיויז'ן שומרת על שורה תחתונה חיובית: רווח נקי של 32 אלף דולר; ההכנסות הרבעוניות צמחו לכ-2.6 מיליון דולר

אלי דניאל

20.8.2003 / 10:34

שיפור ברווחיות התפעולית; החברה הרחיבה פעילותה באירופה; מימשה אופציה לרכישת 12% ממניות OIS האמריקאית בתמורה ל-1.15 מיליון דולר



חברת מדיויז'ן הדמיה רפואית , העוסקת בפיתוח ובשיווק מוצרי הדמיה דיגיטליים לרפואת עיניים, מדווחת הבוקר על שיפור בתוצאותיה העסקיות לרבעון השני של השנה, המשך למגמה החיובית הקיימת מזה מספר רבעונים.



כך, החברה אשר מניותיה נסחרות בבורסה של בריסל, רשמה ברבעון החולף הכנסות של כ-2.6 מיליון דולר - גידול של 14% בהשוואה להכנסות הרבעון המקביל. במדיויז'ן מציינים כי זהו הרבעון העשירי ברציפות בו נרשם גידול בהכנסות על בסיס השוואה לרבעונים מקבילים. בסך הכל רשמה החברה בששת החודשים הראשונים של השנה הכנסות מצטברות בהיקף של כ-5.1 מיליון דולר - צמיחה של כ-16% בהשוואה לתקופה המקבילה. הרוב המכריע של ההכנסות - 88% מסך ההכנסות - מקורן במכירות שבוצעו בשוק האמריקאי, 10% מההכנסות מקורן בשוק האירופי והיתרה מגיעה משווקים אחרים.



ברמה התפעולית רשמה מדיויז'ן רווח של 166 אלף דולר - טוב יותר מהרווח התפעולי בסך של 13 אלף דולר שנרשם ברבעון השני של שנת 2002 ושיפור גם לעומת הרבעון הקודם בו הושג רווח תפעולי של 98 אלף דולר. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 32 אלף דולר, בעוד שברבעון המקביל הושג הפסד של 74 אלף דולר. את המחצית הפותחת של השנה מסכמת מדיויז'ן עם רווח מצטבר של 63 אלף דולר.



במהלך הרבעון השני מימשה החברה אופציה שניתנה לה בעבר והיא והמירה חוב של החברה הבת האמריקאית OIS בהיקף של 1.15 מיליון דולר למניות המהוות 12% מהונה של החברה האמריקאית, כך שכעת מחזיקה מדיויז'ן ב-85% ממניות OIS. במהלך החודש שעבר חתמה OIS על הסכם הפצה עם חברת NextGen ולפיו תפיץ OIS, ברחבי ארצות הברית, את מערכות התוכנה לניהול ממוחשב של קליניקות ומרכזים לרפואת עיניים אותן מייצרת NextGen.



נעם אלון, מנהל העסקים הראשי של מדיויז'ן, התייחס לתוצאות הרבעוניות וציין כי "החברה מרוצה מהתוצאות שהושגו ברבעון השני ובמהלך החצי הראשון של שנת 2003. תוצאות אלה תואמות במדויק את תוכניותינו ומשקפות הן את המשך העניין מצד הלקוחות במוצרינו והן את המהלכים הנמשכים להתייעלות ולשיפור הרווחיות". אלון הוסיף כי "אנו מרוצים מהגידול במכירות בגרמניה, הנחשבת למוקד פעילות של החברה להגדלת נתח השוק האירופי. אירופה היא שוק גדול ואנו מתכוונים להגדיל את חלקנו בו כפי שעשינו בהצלחה מרובה בארה"ב".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully