וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזומן של גיל ואלדר אזל: גבור ספורט לא תעמוד בתשלום הריבית הבא לבעלי האג"ח; נדחתה אסיפת בעלי האג"ח

הרצל לקס

20.8.2003 / 13:33

אסיפת בעלי האג"ח נקבעה לשם אישור הסדר הנושים; מחזיקי האג"ח לוחצים על הבעלים לשפר את תנאי ההחזר בדומה להסדר עם הבנקים



חברת גבור ספורט שבשליטת רועי גיל ואיתן אלדר הודיעה היום כי לא תוכל לשלם את הריבית המגיעה לבעלי האג"ח סדרה ב' שלה, ושמועד תשלומה הקרוב הוא ה-31 לאוגוסט. חובה הכולל של גבור ספורט מסתכם בכ-260 מיליון שקל, מהם היא חייבת כ-97 מיליון לבעלי האג"ח. החברה גם הודיעה על דחיית אסיפת בעלי החוב שתוכננה ל-24 באוגוסט, ובה היו אמורים הבעלים להציג בפני נושי החברה את ההסדרים אליהם הגיעה בנוגע להחזר חובותיה. זוהי הדחייה השנייה של כינוס האסיפה החודש.



גיל ואלדר היו אמורים להציג באסיפת בעלי החוב את ההסדר אליו הגיעו עם הבנקים, ולהשיג את הסכמת לפחות 75% ממחזיקי האג"ח להסדר זה, שלפיו ימחקו הבנקים חובות של כ-200 מיליון שקל מתוך חוב של כ-700 מיליון שקל של כל הקבוצה. עיקר המחיקה יהיה של בנק הפועלים - כ-100 מיליון שקל. הבנק לפתוח תעשייה צפוי למחוק עוד כ-60 מיליון שקל ובנק המזרחי כ-40-30 מיליון שקל. לפי הערכות, בעלי האג"ח אמורים למחוק אחוז דומה מהחוב המגיע להם.



בעלי האג"ח של גבור ספורט לחצו על בעלי השליטה בתקופה האחרונה כדי להגיע לתנאים משופרים בתנאי החזרת החוב, ולהשוותם לתנאים שקיבלו הבנקים. חובות הקבוצה כוללים את חובותיה של גבור ספורט, של סגיאל החברה האם ושל החברות הבנות של גבור - ירדן השקעות וגבור נדל"ן.



למרות ההסתבכות הקשה של הקבוצה בניהולם של גיל ואלדר, מסתמן כי במסגרת ההסדר יזרימו השניים כ-50 מיליון שקל מכיסם למימון החוב אך יישארו בעלי השליטה בחברה וימשיכו לנהלה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully