וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בנק פ.ק.או דורשים מענק מכירה עם השלמת מכירתו לבנק הפועלים

עינב בן יהודה

20.8.2003 / 13:53

רכישת בנק פ.ק.או בידי בנק הפועלים מתעכבת עקב חילוקי דעות ביורוקרטיים בין הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד דרור שטרום, לבין בנק הפועלים



עובדי בנק פ.ק.או (פולסקא קאסא אופיקי), המיוצגים על ידי עו"ד בנימין כהן, פנו היום במכתב למנכ"ל הבנק, זאב גולדברג, בדרישה כי יבטיח זכויותיהם עם מכירת הבנק לבנק הפועלים. בבנק מועסקים כ-30 עובדים.



העובדים טוענים כי עדיין לא ידוע מה יעלה בגורל הבנק, האם ימשיך להיות עצמאי או שימוזג על בנק אחר, אך החליטו להתארגן על מנת להבטיח זכויותיהם. העובדים דורשים להיות שותפים לכל תהליך המכירה בכל הנוגע לשמירה על זכויותיהם, דורשים כי יימסר להם מידע רלוונטי בנוגע לפרטי העסקה, ועומדים על זכותם למענק מכירה "עקב תרומתם המשמעותית לבנק לאורך השנים".



לאחרונה פורסם כי רכישתו של בנק פ.ק.או בידי בנק הפועלים מתעכבת עקב חילוקי דעות ביורוקרטיים בין הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד דרור שטרום, לבין בנק הפועלים. שטרום טוען כי הוא דורש מהבנק להעביר כמות מינימלית של מסמכים כדי לאשר את ההסכם, אך הבנק מסרב לעשות כן. בנק הפועלים החל במגעים לרכישת פ.ק.או לפני יותר מחצי שנה.



הונו העצמי של בנק פ.ק.או מסתכם בכ-70 מיליון שקל, הבנק פועל בישראל זה 70 שנה, כחלק מפ.ק.או, הבנק הגדול בפולין. ב-1999 נרכש פ.ק.או בידי בנק יוניקרדיטו איטליאנו וחברת הביטוח הגרמנית אליאנץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully