וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא גנגר יקבל מיליון דולר על רקע פרידתו מלומניס; ימשיך לתת לה שירותי ייעוץ תמורת 575 אלף דולר לשנתיים

גתית פנקס

20.8.2003 / 14:07

לומניס חתמה הסכם עם חברת E&G Advisory, דרכה ייתן גנגר את השירותים; חי בן ישראל מקורבו של רז שמונה באחרונה לסמנכ"ל תכנון ומשאבים, יקבל שכר שנתי של 200 אלף דולר



שגיא גנגר, סמנכ"ל התפעול הפורש של חברת לומניס ובנו של אריה גנגר, בעל השליטה בחברה, יקבל מיליון דולר כ"פיצוי מיוחד" על רקע פרידתו מן החברה - כך עולה מהדו"ח הרבעוני המורחב שהגישה החברה לרשות לני"ע. ואולם, גנגר הבן לא ייעלם לחלוטין מן התמונה: לומניס חתמה על הסכם לקבלת שירותי ייעוץ עם חברת E&G Advisory, דרכה ייתן גנגר שירותים ללומניס בשנתיים הקרובות. עבור שירותים אלה תקבל החברה 575 אלף דולר לכל תקופת ההסכם.



גנגר (31) עזב את לומניס ב-1 ביולי עם כניסתו של אבנר רז, המנכ"ל החדש, לתפקידו. למשרת סמנכ"ל הכספים נכנס בסיום מאבק השליטה של אביו עם שמעון אקהויז, מנכ"ל חברת ESC דאז ובהמשך שימש כסמנכ"ל התפעול עד לפרידתו מהחברה.



מתוך הפיצוי המיוחד שיקבל גנגר, 600 אלף דולר ישולמו לו עד ה-31 בדצמבר 2003 ויתרת הסכום תשולם בחלוקה של 50 אלף דולר על משך שנתיים. התשלום הראשון יתקבל ברבעון הרביעי של 2003. הטבה נוספת לה זכה גנגר היא האצת הבשלת 398.7 אלף כתבי האופציות שברשותו כך שהפכו לבנות מימוש מיידי ויישארו בתוקף ל-5 שנים מהיום.



לומניס ממוקדת בשוק לייזרים ומכשירים מבוססי פולסי אור לתחום האסתטי והרפואי. הנדבך הנוסף, ההסכם עם E&G Advisory עליו חתמה החברה הינו למתן שירותי יעוץ "מפעם לפעם" על בסיס תוכנית עבודה שתוגש עד ה-1 באוקטובר 2003 להנהלת החברה.



על E&G Advisory לתת שירותי ייעוץ במספר ימים שיוחלט וללא הגבלת שעות חודשיות ואולם, גנגר עצמו לא יידרש להעניק ללומניס יותר מ-25 שעות לחודש. אם כך, לכל היותר, במהלך השנתיים הללו ייתרום למען החברה 600 שעות - כ-70 ימי עבודה לכל היותר. גנגר ידווח לרז, ויוכל לקבל עד 25 אלף דולר נוספים לכל תקופת ההסכם עבור הוצאות.



חי בן ישראל - שכר של 200 אלף דולר ואפשרות לבונוס



עוד עולה מהמסמך הרבעוני כי חי בן ישראל (51), מקורבו של רז שמונה באחרונה לתפקיד סמנכ"ל תכנון ומשאבים של לומניס, יקבל שכר שנתי של 200 אלף דולר. בן ישראל כיהן ב-3 השנים האחרונות כמנכ"ל חברת תדיראן מערכות אלקטרוניקה, הוא מקורבו של רז. בן ישראל יקבל בנוסף 100 אלף כתבי אופציה שיובשלו בתוך 3 שנים. אם יעמוד באבני הדרך שהוצבו לו (ולא פורטו) יוכל לקבל בונוס של עד 100% משכרו (כלומר, 200 אלף דולר).



לומניס לא הפקידה ערבויות להבטחת שכרו של בן ישראל כפי שעשתה עבור רז. כזכור, באפריל הגיעה החברה להסכם עם בנק הפועלים להפקדת ערבות בסך 3 מיליון דולר להבטחת משכורתו של רז. ערבות זו תופחת ב-800 אלף ב-2004, ב-733.3 אלף דולר נוספים ב-2005 וב-733.3 אלף דולר נוספים ב-2006 כך שהיא שתסתכם ב-733 אלף דולר בשנתה האחרונה. חבילת השכר של רז כוללת שכר בסיס של 530 אלף דולר, בונוס שנתי מינימלי של 250 אלף דולר, מענק כניסה של 270 אלף דולר ו-400 אלף אופציות במחיר מימוש של 1.2 דולר למניה.



מהמסמך מתברר אף כי פרופסור בולסלאו גולדמן (65), שמונה לתפקידו כדירקטור חיצוני בחברה אך במאי, פרש בסוף יולי מתפקידו. הסיבה לפרישה אומרים בלומניס, היא הארכת כהונתו כדירקטור בבית החולים שיבא. בינתיים לא הוזכר מועמד אחר כמועמד להחליפו.



שווי השוק של לומניס בבורסת הנאסד"ק הוא 44 מיליון דולר. החברה ייצרה ברבעון הכנסות של 68.1 מיליון דולר - בהתאם לאזהרות המוקדמות - שלוו בהפסד של לא פחות מ-33.3 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully