וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ הישראלי דיסקרטיקס צפוי להשלים בשבועות הקרובים סבב גיוס ההון שני בהיקף של 9-10 מיליון דולר

עודד חרמוני

20.8.2003 / 16:05

את הגיוס הנוכחי מובילה השלוחה האירופית של קרן ההון סיכון אקסל; במסגרת הגיוס הוחלף יו"ר דיסקרטיקס, רימון בן שאול, באהרון אהרון



חברת הסטארט אפ הישראלית דיסקרטיקס (Discretix), המפתחת פתרונות אבטחת מידע מעל גבי שבבי סיליקון, צפויה להשלים בשבועות הקרובים את סבב גיוס ההון השני שלה, בהיקף של 9-10 מיליון דולר, לאחר שמסמך התנאים נחתם עם המשקיעים אך חוזה ההשקעה עצמו עדיין לא הושלם.



את הגיוס הנוכחי מובילה השלוחה האירופית של קרן ההון סיכון אקסל, וישתתפו בו בנוסף משקיעים חדשים בהם ג'נסיס, פיטנגו וג'רוזלם גלובל ופועלים שוקי הון וכן המשקיעים הקיימים, בהם SFKT. במסגרת הגיוס הוחלף יושב ראש החברה, רימון בן שאול, באהרון אהרון. בעבר הקים אהרון את מעבדות המחקר של יבמ בארץ, וכיהן כ-COO בצורן וכמנכ"ל סיברידג'.



דיסקרטיקס החלה בגיוס ההון בתחילת 2002. עד היום גייסה החברה 3 מיליון דולר מSFKT ויורוקום.
דיסקרטיקס הוקמה ב2000 על ידי גל סלומון ולימור אלבז, יוצאי חברת DSPC. החברה פיתחה טכנולוגיה לאבטחה הקרויה CryptoEngine המותקנת בתוך שבב סיליקון ובאמצעותה ניתן להגן על שורה של מכשירים אלקטרוניים המחוברים לרשת בצורה אלחוטית (באמצעות סלולר, WI-FI או בלו-תופ') או חוטית מפני פריצה של האקרים.



החברה מייצרת פתרונות עבור מכשירים כמו טלפונים סלולריים, מחשבים ניידים ועזרים אלקטרוניים, אך היא יכולה לשמש גם כשבב אבטחה בארנקים אלקטרוניים ואמצעים אחרים המתחברים לרשת הארגונית. בחודש דצמבר חתמה החברה על הסכם עם חברת אריקסון, במסגרתו משלבת אריקסון את מוצרי דיסקרטיקס מסוג CryptoCell בכל קווי המוצרים הסלולריים שלה מהדור הבא. את הגידול המרכזי בהכנסות החברה היא צפויה לרשום לקראת סוף שנת 2003, עם תחילת המכירות של מיליוני הטלפונים הסלולריים שמוצריה משולבים בהם.



מספר רב של חברות בעולם מנסות להציע פתרונות אבטחה למכשירים אלקטרוניים המחוברים לרשת ובעיקר לטלפונים סלולריים, אך רובם כיום מבוסס על תוכנה ומערכת ההפעלה. ייצור טלפונים סלוללריים בקוד פתוח ועם מערכות הפעלה פתוחות המאפשרות הורדת יישומים שונים, ירחיב את בעיית האבטחה הזו. הפתרון של דיסקרטיקס, המאפשר להגן על האביזר האלקטרוני מפני פריצות כבר בשלב השבב, נחשב כיום לאחר הפתרונות המובילים בשוק.



מהחברה לא התקבלה עדיין תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully