וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדן טכנולוגיות יוצאת מניהול הון סיכון: מוכרת לקונקורד את חלקה בחברת הניהול של הקרן תמורת 500 אלף דולר

הרצל לקס

20.8.2003 / 18:43

קרדן מחויבת ע"פ ההסכם להשקיע בקרן 2.8 מ' ד', מהם 500 א' ד' באופן מיידי; המנכ"ל: "אין קשר בין מכירת חלקינו בחברה לסכומים שאנו חייבים לה; נהפוך לשותפים מוגבלים ונכבד התחייבויותינו לקרן"



לאחר שסיימה את המחצית הראשונה של 2003 בהפסד נקי של 27.6 מיליון שקל, בעיקר בשל מחיקות ערך בסך 24.7 מיליון שקל כתוצאה מהשקעות בחברות טכנולוגיה, מפסיקה קרדן טכנולוגיות את פעילותה בתחום ההון סיכון. קרדן הודיעה היום כי מכרה לחברת הניהול של קרן ההון סיכון קונקורד את חלקה בחברה, בסך 25%, תמורת 400 אלף דולר. בנוסף, תקבל קרדן 100 אלף דולר תמורת התחייבות שלא להתחרות בקרן בעתיד.



נכון לרבעון השני של 2003, היה שווי השקעותיה של קרדן בקונקורד 29.3 מיליון שקל. קרדן מחויבת להשקיע עוד 2.8 מיליון דולר בקונקורד, מהם 500 אלף דולר באופן מיידי. זאת, ע"פ ההסכם עליו היא חתומה.



מנכ"ל החברה, משה שטיינגרט, אמר כי "אין קשר בין מכירת חלקינו בחברת הניהול של קונקורד לסכומים שאנו חייבים לה. החלטנו לסגת מתחום ההון סיכון - נהפוך מעתה לשותפים מוגבלים בקרן ונכבד את התחייבויותינו ליתרת ההשקעה בה". שטיינגרט סירב למסור באלו תחומים תתמקד מעתה קרדן טכנולוגיות, שרוב פעילותה בשנים האחרונות היתה קשורה לתעשיית ההיי-טק וההון סיכון.



לקרדן טכנולוגיות מצוקת מזומנים חמורה ובקופתה, נכון ליולי 2003, היו רק 1.4 מיליון שקל. החברה ממתינה לפסק בורר חיצוני בסכסוך בינה לבין אי-טרייד העולמית, ממנה היא תובעת 36 מיליון שקל בעבור הפרת חוזה. בהתייחס למצב תביעה זו, שנכון להיום היא המקור היחיד הנראה לעין שעשוי להכניס לקופת קרדן מזומנים, אמר שטיינגרט כי הוא מקווה שפשרה הוגנת תושג בקרוב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully