וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי עשות אשקלון: 100 אלף שקל לעובד כתנאי להסכמתנו למכירה

חיים ביאור

21.8.2003 / 10:21

יו"ר ארגון עובדי תעש, יצחק יהודה: ארגון עובדי תעש דורש כי 51% מהבעלות על עשות אשקלון ייוותרו בידי תעש, והעובדים יחזיקו ב-10% מהמניות



ארגון עובדי התעשייה הצבאית (תעש) דורש כי כל אחד מ-400 עובדי מפעל עשות אשקלון יקבל בונוס בסך 100 אלף שקל לקראת מכירתו הצפויה של המפעל. יו"ר ארגון עובדי תעש, יצחק יהודה, אמר אתמול כי תשלום הבונוס הוא תנאי להסכמת ארגון העובדים להעמיד את המפעל למכירה. עשות אשקלון הנסחר בבורסה ומייצר ציוד צבאי ותעופתי, נמצא בשליטת תעש.



"מדובר במפעל רווחי שעובדיו בנו את המוניטין שלו", אמר יהודה, "ולכן הם זכאים לבונוס". לדבריו, ארגון עובדי תעש דורש כי 51% מהבעלות על עשות אשקלון ייוותרו בידי תעש, והעובדים יחזיקו ב-10% מהמניות.



יהודה הוסיף כי ארגון עובדי תעש עומד לפנות להסתדרות בדרישה כי תכריז על סכסוך עבודה לנוכח דחיית הדרישה של ארגון העובדים ולפיה, מפעל התעופה בטירת כרמל, המייצר חלקים למטוסים, לא יימכר, אלא ימוזג עם מפעל המתכת הנמצא באותו מתחם.



דוברת תעש אמרה: "בעניין הבונוס, הסוגיה תידון במו"מ בין ההנהלה לעובדים. בעניין הדרישה למזג את מפעלי התעופה והמתכת, מדיניות תעש היא להשאיר בידיה רק את התחומים הנחשבים לליבת העסקים, וייצור מוצרי תעופה אינו אחד מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully