וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי טקסטולוג'י מבקשים לפרק את החברה שבבעלות חיים אסא בעקבות חוב של 1.3 מיליון שקל

אמיר הלמר

21.8.2003 / 13:45

בקשת פירוק הוגשה גם כנגד החברה האם אסא אור; העובדים טוענים כי לא שולמו להם משכורות וכי החברות חדלות פירעון; הגישו בראשית החודש תביעה דומה לביה"ד לעבודה



19 מעובדי חברת טקסטולוג'י ו-2 מעובדיה של חברת האם שלה, אסא אור, הגישו היום לביהמ"ש המחוזי בתל אביב בקשות לפירוק החברות. החברות היא בבעלות איש העסקים והיועץ האסטרטגי חיים אסא ששימש, בין השאר, כיועץ לשעבר של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין.



בקשות הפירוק הוגשו לאחר שבתחילת החדש הגישו העובדים באמצעות עו"ד מאיר דהאן תביעה בביה"ד לעבודה כנגד החברות וכנגד אסא על סך 1.3 מיליון שקל, בטענה כי לא שולמו להם משכורות ותנאים נלווים בתקופה האחרונה וכן פיצויי פיטורין.



טקסטולוג'י הוקמה בשנת 2000 ע"י חיים אסא, ועסקה בפיתוח מערכות שליפת מידע וניתוח של טקסטים לפי דרישות המשתמש. מערכת שליפת המידע של החברה מסוגלת לאתר את המידע הרלוונטי המבוקש ע"י הקוח מתוך טקסטים רבים על פי קטגוריות שהוגדרו מראש.



לאחר הקמתה של טקסטולוג'י השקיעה בה חברת אלביט סכום כולל של 8 מיליון דולר כאשר תמורת ההשקעה מחזיקה היום חברת אלרון בכ-40% מהחברה האם, אסא אור, שבבעלותה נמצאת טקסטולוג'י.



בבקשות הפירוק שהוגשו היום נטען, בין השאר, כי החברות נקלעו לקשיים והפכו חדלות פירעון. העובדים מציינים כי אין להם מידע ברור לגבי כלל חובות החברה ונכסיה. עם זאת, ידוע להם כי לחברה יש נושים רבים, ואין בידיה לפרוע את חובותיה. בקשת הפירוק מטרתה לאפשר לעובדים לממש את זכויותיהם לפי חוק הביטוח הלאומי. טרם התקבלה תגובת החברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully