וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספקטרוניקס מנהלת מו"מ מתקדם לחתימת שתי עסקות בהיקף של למעלה מ-6 מיליון דולר

אלי דניאל

21.8.2003 / 14:21

יצרנית גלאי האש והגז מבקשת להעניק רשיונות מוגבלים בזמן לשימוש בפטנטים שלה לשתי חברות מצפון אמריקה



חברת ספקטרוניקס , הפועלת בתחום המערכות לגילוי אש וגזים מסוכנים, מדווחת היום על ניהול מגעים מתקדמים בנוגע לחתימה על שתי עסקות עם חברות מצפון אמריקה אשר הפוטנציאל הכספי הטמון בהן עולה על 6 מיליון דולר.



כך, החברה הנמצאת בשליטת משפחת ספקטור, ציינה כי היא מנהלת מו"מ עם חברה קנדית ולפיו יינתן לחברה זו רשיון (בלעדי ומוגבל בזמן) שימוש בידע של החברה לשם ייצור של מערכות כיבוי לרק"מ (רכב קרבי משוריין), כמו גם זכות למכירת מערכות אלה למדינות שונות בעולם, למעט מדינות במזה"ת ובאירופה. כמו כן, החברה הקנדית תיתן את התחייבותה לרכישה של גלאים אופטיים עבור מערכות הכיבוי הללו. היקפה הכספי של העסקה המיועדת עומד על כ-3 מיליון דולר, אם כי ספקטרוניקס תהיה זכאית לקבל מהחברה הקנדית תמלוגים בשיעור של 13% ממחזור המכירות של מערכות הכיבוי האמורות.



כמו כן, מו"מ מתקדם מנוהל גם עם קונצרן אמריקאי בינלאומי העוסק בפיתוח וייצור של מוצרים הדומים למוצריה של החברה בנוגע למתן רשיון (בלעדי ומוגבל בזמן) לשימוש בידע של ספקטרוניקס לשם ייצור של שני סוגים ספציפיים של גלאי להבה וגז. החברה האמריקאית תתחייב, במידה וייחתם ההסכם עמה, לרכוש מהחברה מכלולים הדרושים לשם ייצור גלאים אלה. ההיקף הכספי של עסקה זו נאמד ב-3 מיליון דולר.



בספקטרוניקס נוקטים משנה זהירות ומדגישים כי החתימה על שתי העסקות כפופה לסגירת כל תנאי העסקות בין הצדדים, כמו גם לקבלת אישור דירקטוריון החברה. יש לציין כי לעסקות אלה, במידה וייחתמו, עשויה להיות השפעה מהותית על שורת ההכנסות של החברה אשר מכירותיה בשנה החולפת הסתכמו בכ-46 מיליון שקל. את הרבעון הראשון של השנה סיימה ספקטרוניקס עם רווח של 484 אלף שקל במחזור של כ-12.6 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully