וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה משתפרת: עברה לרווח נקי של חצי מיליון דולר

שירלי יום-טוב

23.8.2003 / 0:06

ברבעון הקודם דיווחה על הפסד נקי של מיליון דולר; רשמה צמיחה בהכנסות ל-89.9 מיליון דולר; גד גולדשטיין: המחצית השנייה של השנה תהיה טובה יותר

קבוצת פורמולה , שבשליטת דני וגד גולדשטיין, מדווחת הערב על שיפור ניכר בתוצאותיה לרבעון השני. הכנסות הקבוצה צמחו ל-89.9 מיליון דולר בהשוואה להכנסות בגובה 87.7 מיליון דולר ברבעון הראשון ו-70.3 מיליון דולר ברבעון המקביל. פורמולה, הכוללת בין היתר את החברות ספיאנס, מג'יק וקריסטל, ששינתה לאחרונה את שמה לבלו פניקס, דיווחה על עלייה ברווחיה התפעוליים ל-2.3 מיליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי של מיליון דולר ברבעון הראשון ורווח תפעולי זעום בגובה 29 אלף דולר ברבעון המקביל.

הרווח הנקי עמד ברבעון השני על כחצי מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של מיליון דולר ברבעון הראשון של 2003. ברבעון המקביל היה הרווח הנקי 2.9 מיליון דולר, אך הוא כלל רווח הון בסך של 3.6 מיליון דולר.

גד גולדשטיין, נשיא החברה, ציין בתגובה לדו"חות כי "כמו שציינו בעבר, המאמץ העיקרי שלנו במחצית הראשונה של השנה היה לתמוך בחברות הבנות שלנו כדי לעזור להן לשוב לרווחיות תפעולית ולתזרים מזומנים חיובי". גולדשטיין הוסיף כי בהתבסס על תוצאות המחצית הראשונה, החברה צופה כי תוצאות המחצית השנייה יהיו טובות אף יותר ויעידו על המשך ההתחזקות.

בסיום הרבעון הקודם ציין גולדשטיין כי בעקבות צבר ההזמנות שיש לחברות הוא מעלה את תחזית ההכנסות ל-2003 בכ-5% ל-367-336 מיליון דולר.

קופתה של פורמולה הכילה בסיום הרבעון השני כ-89.4 מיליון דולר במזומן ו-15.5 מיליון דולר בהשקעות קצרות טווח. זאת לעומת כ-90.5 מיליון דולר במזומן נכון לסיום 2002 ו-12.1 מיליון דולר בהשקעות קצרות טווח. מאזן החברה כולל התחיבויות אג"ח בגובה 83.2 מיליון דולר ואשראי בגובה 88 מיליון דולר.

פורמולה נסחרת לפי שווי שוק של כ-115 מיליון דולר בנאסד"ק ובבורסה בת"א. המניה הוסיפה היום 0.3% למחיר של 11.1 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully