וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון 1 של דותן ובן שלום בטלדור: ההכנסות קטנו ב-11% ל-72.9 מיליון שקל; גידול ברווח התפעולי ל-2 מיליון שקל

אלי דניאל

24.8.2003 / 8:50

השיפור בנזילות החברה תרם לסעיף המימון - הכנסות של 1.1 מיליון שקל; הרווח הנקי - כמיליון שקל; תזרים מזומנים חיובי מפעילות בסך של כ-12.8 מיליון שקל



חברת טלדור מערכות מחשבים , אשר השליטה בה הועברה במהלך הרבעון החולף ל-DBSI שבשליטת בועז דותן ויוסי בן שלום, מדווחת הבוקר על ירידה בהכנסותיה לרבעון השני של השנה, בשעה שאלה הסתכמו בכ-72.9 מיליון שקל - קיטון של כ-11% לעומת ההכנסות שנרשמו ברבעון המקביל. סקירת התפתחות ההכנסות ממגזרי הפעילות של החברה מראה קיטון בכל תחומי הפעילות העיקריים, למעט בתחום מערכות התמיכה והאינטגרציה אשר צמח בכ-20% וההכנסות ממנו הגיעו לכ-22.6 מיליון שקל. צניחה משמעותית למדי נרשמה בהכנסות מתחום המערכות ואלה הצטמקו בכ-27% לרמה של 31.4 מיליון שקל.



את המחצית הראשונה של שנת 2003 סיימה טלדור עם הכנסות של כ-156.8 מיליון שקל - קיטון של כ-10% לעומת ההכנסות שהושגו בששת החודשים הראשונים של שנת 2002. לצד ההאטה הכלכלית אשר השפיעה לרעה על השורה העליונה של טלדור, בחברה מוסיפים כי גם להחלטה על שינוי תמהיל ההכנסות וההתמקדות בליבת העסקים היתה השפעה שלילית על השורה העליונה.







הרווח התפעולי של החברה הסתכם ברבעון החולף בכ-2 מיליון שקל, גידול של כ-45% בהשוואה לרווח התפעולי שנרשם ברבעון השני של שנת 2002, וזאת לאחר שהחברה צימצמה את הוצאות המכירה והשיווק שלה כמו גם את הוצאות ההנהלה והכלליות. השיפור בנזילותה של החברה והירידה בשחיקת סעיפי הון חוזר לא צמוד, הביאו לכך שטלדור רשמה ברבעון החולף הכנסות מימון בהיקף של כ-1.1 מיליון שקל, שיפור בהשוואה להוצאות מימון של כ-2.1 מיליון שקל אותן רשמה החברה ברבעון המקביל.



בשורה התחתונה שלה מציגה טלדור רווח נקי של כמיליון שקל - ירידה של כ-30% לעומת הרווח הנקי שהושג ברבעון המקביל. יחד עם זאת, בנטרול רווח הון חד פעמי אותו רשמה החברה ברבעון המקביל בעקבות מכירת פעילות מגזר הסימולציה ומערכות הבקרה לחברת אלול, הרי שטלדור היתה מראה ברבעון המקביל הפסד של 939 אלף שקל. בסך הכל השיגה טלדור במהלך ששת החודשים הראשונים של השנה רווח נקי של כ-2.1 מיליון שקל, עלייה של כ-22% לעומת רווחי המחצית הראשונה של השנה הקודמת.



ההון העצמי של החברה ליום ה-30 ביוני 2003 הסתכם בכ-64.2 מיליון שקל, והוא היווה כ-28% ממאזנה. קופת המזומנים של החברה הכילה בתחילת הרבעון השלישי כ-80.8 מיליון שקל, וזאת בנוסף לפיקדונות לזמן קצר בהיקף של כ-6.3 מיליון שקל. הפעילות השוטפת של טלדור ייצרה לחברה בששת החודשים הראשונים של השנה תזרים מזומנים חיובי בהיקף של 13.1 מיליון שקל, מזה כ-12.8 מיליון שקל ברבעון החולף. היקף האשראי השוטף לתאגידים בנקאיים עלה לכ-14.1 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully