וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נחלש ל-4.483 שקלים במסגרת המסחר באופציות

אמיר טייג

24.8.2003 / 16:57

בהשוואה לרמה בה נסחר הדולר לאחר קביעת היציג ביום שישי נרשמת ירידה של 0.3%; היציג נקבע ביום שישי על 4.49 שקלים וסיכם עלייה שבועית של 1%

לאחר שבוע סוער יחסית בשוק המט"ח, הדולר נסחר הבוקר ביציבות במסגרת המסחר באופציות. שערו הנגזר עומד בשעה זו על רמה של 4.483 שקלים - כ-0.16% מתחת לרמת שערו היציג, שנקבע ביום שישי על רמה של 4.49 שקלים. בהשוואה לרמה בה נסחר הדולר לאחר קביעת היציג ביום שישי נרשמת במסגרת האופציות ירידה של 0.3%.

את שבוע המחסר הקודם חתם הדולר בעלייה חדה של 0.54% ושערו היציג נקבע על רמתו הגבוהה ביותר מזה שלושה חודשים. בסיכום שבועי רשם הדולר עלייה חדה יחסית של 1% מול השקל, ומחזורי המסחר היו גבוהים יחסית לשבוע זה של השנה בו מרבית הסוחרים שוהים עדיין בחופשת הקיץ.

ביום שלישי הקרוב צפויות אופציות השקל דולר לחודש אוגוסט לפקוע. הפקיעה צפויה לרכז עניין רב בקרב הפעילים, אך הערכות הן כי לא צפוי מחזור חריג לימי פקיעה למרות אי הוודאות הביטחונית אשר חזרה להשפיע על השוק בשבוע האחרון. יום לפני הפקיעה צפוי נגיד בנק ישראל להודיע על ריבית חודש ספטמבר. הערכות הן כי הנגיד יפחית את הריבית ב-0.3% עד 0.5% ויוריד את פער הריביות בין השקל לדולר לרמה הנמוכה ביותר מאז יוני 2002, בה נרשם "מיני משבר" פיננסי בישראל כאשר הדולר זינק ל-5 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully