וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הכספים תדון בעיכוב התשלומים של משרד הביטחון לספקים

עינב בן יהודה

24.8.2003 / 11:23

לדיון המיוחד שייערך בפגרת הכנסת יוזמן שר הביטחון שאול מופז; כמו כן יוזמנו החשב הכללי במשרד האוצר וחשב משרד הביטחון



ועדת הכספים של הכנסת תתכנס לדיון מיוחד שייערך בפגרה בנושא עיכוב תשלומי משרד הביטחון לספקים. את הדיון יזם יו"ר ועדת הכספים ח"כ אברהם הירשנזון בעקבות פניות מספקים. לדיון יוזמנו שר הביטחון שאול מופז, החשב הכללי במשרד האוצר וחשב משרד הביטחון.



הירשנזון ציין כי היקף הסכומים המעוכבים על ידי משרדי הממשלה מגיע לכחצי מיליארד שקל. כמו כן ציין כי הוא רואה צורך דחוף לקיים את הדיון בקשיים שמערים משרד הביטחון על הספקים, מכיוון שעיכוב זה גורם לשרשרת של קשיים בעיקר בענף הבנייה.



מנכ"ל לשכת אירגוני העצמאים, מוטי שפירא, מציין כי חשיבותו של הדיון בהעלאת הנושא לסדר היום. "אני לא מאמין כי יהיה שינוי מהותי בעקבות הדיון בועדת הכספים. זו בעיה שורשית, ואני מקווה שוועדת הכספים תביא בחשבון את כל הגורמים שגורמים לבעיה הזו החל מתהליכי הזמנת העבודה מספקים, דרך אישור התקציב להזמנה ועד לתזרימי מזומנים מהאוצר".



נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין, פנה לפני מספר ימים לשר הביטחון בדרישה שיתערב באופן אישי במשבר בין משרד הביטחון לבין מאות מפעלים ובתי עסק. לדבריו בחודש האחרון גבר זרם הפניות של בעלי עסקים לאיגוד לשכות המסחר, בטענה כי הם נתקלים בקשיים בגביית התשלומים ממשרד הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully