וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה למתן היתרים אסרה על דוד עברי להיפגש עם אנשי ממשל אמריקאים בנוגע לחברת בואינג עד אפריל 2004

עינב בן יהודה

24.8.2003 / 14:21

עברי, שסיים כהונתו כשגריר ישראל בארה"ב באפריל 2002, ביקש אישור לשמש כנשיא חברת בואינג בישראל



הוועדה למתן היתרים אישרה מינויו של דוד עברי לנשיא חברת בואינג בישראל, אך אסרה עליו להיפגש עם אנשי ממשל אמריקאים בכל הנוגע לחברת בואינג עד לתום שנתיים מסיום כהונתו כשגריר.



עברי, אלוף במיל', כיהן כשגריר ישראל בארה"ב עד אפריל 2002. הוא הגיש בקשה למתן היתר לתת שירותי ייעוץ לחברות אמריקאיות במסגרת העסקתו בקבוצת אלול ולמתן היתר למינויו כנשיא חברת בואינג בישראל. עברי טען כי עד עתה נמנע מלקחת חלק בפעילותה של חברת אלול בכל מה שנוגע למתן שירותים לחברות אמריקאיות. לדבריו, לאחר שחלפו 16 חודשים מתום כהונתו כשגריר ביקש להרחיב פעולתו למתן שירותים לחברות אמריקאיות. בקשתו השנייה של עברי היתה לקבל היתר להתמנות לנשיא חברת בואינג בישראל. עברי ציין כי אם יקבל האישור - לא יעבוד עוד במסגרת קבוצת אלול.



הוועדה אישרה מינויו של עברי לנשיא בואינג בישראל בכפוף לתנאים מסוימים. במסגרת תנאים אלו עברי לא יפעל בארה"ב לטובת חברת בואינג או מטעמה או לטובת אלול עד אפריל 2004. עד לאותו תאריך לא ייצג עברי את בואינג בארה"ב בכל דרך שהיא, כמו כן לא ייפגש עברי עם אנשי ממשל אמריקאים או גורמים אמריקאים אחרים בכל מקום שהוא, בכל עניין הקשור במישרין או בעקיפין לחברות בואינג או לאלול, למעט לצורך התקשרות עם הממונים עליו בחברת בואינג עד אפריל 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully