וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרה מצטרפת לחגיגת הילדים: משיקה מותג ילדים תחת השם "טרה צבעים"

איילה צורף

24.8.2003 / 10:55

לאחרונה השיקה שטראוס סדרת ילדים, המורכבת ממוצרים משולבי מותגים של שטראוס ועלית; תנובה תודיע בספטמבר על השקת YOP לילדים, כתת מותג של יופלה



חברת טרה מצטרפת לחגיגית המותגים החדשים לילדים בתחום היוגורט, ויוצאת בסדרת מוצרים חדשה לילדים תחת שם המותג "טרה צבעים". מרביתם של המוצרים אינם חדשים, אלא עבור עיצוב מחדש, ושינוי טקסטורת המוצר. כעת תשווק טרה מוצרים המקבילים ל"גמדים" של שטראוס, משקאות חלב בשקית וגביעי יוגורט צבעוניים לילדים, כולם בצורה ובצבעים אחידים. עד כה שווקו מרבית המוצרים תחת שמות אחרים, ולא במיתוג אחיד.



בשבוע שעבר השיקה שטראוס סדרת מוצרים חדשים לילדים, שטרם שיווקה עד כה. שמות המוצרים של שטראוס "באמא'שך", "מבעבע לאללה" ו"פצצות לגבות". חלק מהמוצרים הם פיתוח משולב של שטראוס ועלית.



את סדרת המוצרים הזו הוציאה שטראוס בניסיון להקדים את תנובה, שאף היא עובדת בחודשים האחרונים על סדרת מוצרים רחבה לילדים, אשר בה ישווקו יוגורטים בטעמים דומים, במותג חדש בשם YOP, כתת מותג של יופלה. תנובה אמורה להשיק את הסדרה החדשה בספטמבר.



אך בניגוד לאחיותיה הגדולות, שמשקיעות סכומים גדולים בהשקת המותגים שלהן, משקיעה טרה סכום צנוע בהיקף מדווח של 200 אלף דולר, כולם פעילות מתחת לקו, ללא פרסום הסדרה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully