וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע האמת: דירקטוריון סלקום המסוכסך יתבקש לאשר את התוכנית האסטרטגית שגיבשה ההנהלה; נוחי דנקנר ינכח בדיונים

ערן גבאי

24.8.2003 / 15:48

הדירקטוריון יורד לאילת ל-3 ימי דיונים; ישתתפו פיוטרוקובסקי, אלמר סורני נציגם של קבוצת ספרא, קית קהן סגן נשיא בבלסאות ופיל וואלס מנהל הסניף האירופי של בלסאות אינטרנשיונל



חברי הדירקטוריון ובעלי המניות של סלקום מברזיל, ארה"ב, אירופה וישראל יתכנסו לראשונה בישראל מזה שנתיים לצורך דיונים מקדימים לקביעת אסטרטגיית סלקום בשוק הסלולרי ובשוק התקשורת בכלל. זאת, בהמשך לדיוני הנהלת סלקום בשלושת החודשים האחרונים וגיבוש המדיניות האסטרטגית בחברה ל-5 השנים הקרובות.



בסלקום התגבשה באחרונה תוכנית חומש לפעילות החברה עם המלצות אסטרטגיות ואופרטיוויות להרחבת פעילותה של סלקום בשוק התקשורת הישראלי, על רקע שינויי המדיניות והרגולציה המתרחשים בשוק.



בכוונת הנהלת החברה ונשיא החברה, יצחק פטרבורג, להציג את תוכנית העבודה לשנה הקרובה ובעיקר את התוכנית האסטרטגית ותוכנית ההשקעות של סלקום לשנים הקרובות בפני חברי הדירקטוריון, במטרה לקבל את אישורם. התוכנית גובשה בסיוע ובייעוץ של חברת המחקר פורסייט.



יצחק פטרבורג מציין כי "סלקום סיימה שלושה חודשי דיונים אינטנסיוויים בהשתתפות כ-60 מנהלים בכירים בחברה, ובליווי חברת יאנקי גרופ העולמית וחברת פורסייט הישראלית, לקביעת אסטרטגיית החברה לשנים הבאות. אני שמח על שבעלי המניות מרחבי העולם וישראל מייחסים למפגש זה חשיבות עליונה, ובחרו לקיים את הדיונים המקדימים באסטרטגיית סלקום בישראל, לראשונה מזה שנתיים".



בדיונים שיתקיימו באילת במשך שלושה ימים ישתתפו שלמה פיוטרוקובסקי, יו"ר הדירקטוריון של סלקום שקיימות לגביו ההערכות כי הוא עשוי לסיים את תפקידו כיו"ר החברה; אלמר סורני, נציגם של קבוצת ספרא; קית קהן סגן נשיא תכנון ופיתוח מטעם בלסאות העולמית; פיל וואלס מנהל הסניף האירופאי של בלסאות אינטרנשיונל (BSI); רענן כהן סגן נשיא דסק"ש; גדעון להב; ונשיא דסק"ש, עמי אראל. כמו כן ישתתפו בדיונים גם יצחק מנור ונוחי דנקנר מטעם אי.די.בי.

בדיונים ייקחו חלק גם מנהלי החטיבות בהנהלת סלקום, נציגי חברת הייעוץ פורסייט ודקלן דונוגן מנכ"ל סניף אירופה של חברת הייעוץ יאנקי גרופ העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully