וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים צופה המשך הצמיחה בדלתא

ניצן כהן

25.8.2003 / 10:33

במחלקת המחקר של הבנק מעריכים כי רכישת חברה נוספת בארה"ב תאפשר לדלתא להרחיב את דריסת הרגל שלה בשווקים חדשים ולהגדיל את מעגל הלקוחות; מעלה את ההמלצה ומחיר היעד

כלכלני מחלקת המחקר בבנק הפועלים מעריכים כי רכישת חברה נוספת בארה"ב על ידי דלתא גליל תאפשר לה להרחיב את חדירתה לשווקים חדשים, ולהגדיל את מעגל לקוחותיה. החברה הקפיאה לאחרונה את תוכניותיה להקמת מפעל לחזיות בסין מאחר שקיים צפי לשינויי חקיקה בארה"ב ולפיהם יוטלו מכסים חדשים על יבוא של חזיות מסין. בחברה החליטו לשנמות כיוון, והחלו לבחון אפשרות להקים מפעל במדינה אחרת במזרח הרחוק - אולם לא בסין.

התוצאות של דלתא גליל ברבעון השני של השנה היו טובות. החברה הציגה צמיחה של 20% במכירות - נתון חיובי על רקע המיתון בשווקים הבינלאומיים. לאור הדו"חות הטובים והתחזיות להמשך הצמיחה במכירות החברה מעלים כלכלני מחלקת המחקר בבנק הפועלים את ההמלצה למניות החברה לתשואת יתר, ומעניקים לה מחיר יעד של 77 שקל לטווח של שנה.

להערכת כלכלני בנק הפועלים תציג החברה ב-2003 הכנסות של 598 מיליון דולר ורווחים של 29 מיליון שולר, כשבשנת 2004 היא צפויה להציג רווחים של 30 מיליון דולר עם מכירות של 632 מיליון דולר.

ברבעון השני של השנה שיפרה החברה את שיעור הרווח הגולמי, שהסתכם ב-20.6% לעומת 19.3% ברבעון המקביל אשתקד. בבנק הפועלים מעריכים כי מגמה זו צפויה להימשך על רקע סגירת המרכז הלוגיסטי בסקוטלנד ופתיחת מרכז חלופי בהונגריה במטרה להקטין את עלויות הייצור הגבוהות בסקוטלנד. תהליך סינון הלקוחות בו נוקטת החברה, שנועד למקד את מאמצי הפיתוח של החברה, צפוי אף הוא לתרום לשיפור הרווחיות הגולמית של החברה, כשבמקביל התהליך הזה אמור ליצור לחברה בסיס צמיחה איתן בשווקים היוקרתיים, שיאפשר לה להגדיל את ההכנסות כשיחזרו השווקים היוקרתיים לשגשג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully