וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעברות מרחיבה אחיזתה בתחום השימורים: רוכשת פעילות ג'ונסון יבואנים תמורת 4 מיליון שקל

אלי דניאל

25.8.2003 / 18:36

החברה החזיקה עד כה ב-50% ממניות ג'ונסון אותן תעביר לשותף הפרטי; הפעילות הנרכשת תועבר לחברה בת חדשה; היקף מכירותיה של ג'ונסון בשנת 2002 - 38.7 מיליון שקל



חברת מוצרי מעברות , הנמצאת בשליטת קיבוץ מעברות ועוסקת בייצור ובשיווק מוצרי מזון, מרחיבה את פעילותה בתחום היבוא וההפצה של שימורים ומוצרים מזון אחרים, ובהם פסטה ובירה. כל זאת, לאחר שהחברה חתמה אתמול על הסכם לרכישת פעילותה של ג'ונסון יבואנים בתמורה ל-4 מיליון שקל.



מעברות, אשר החזיקה עד כה ב-50% ממניות ג'ונסון, תרכוש באמצעות חברה בת חדשה (בבעלות מלאה) שהוקמה על ידה את כל הפעילות, הרכוש והנכסים (למעט נכסי נדל"ן) של ג'ונסון, ובמקביל מניות ג'ונסון שהיו עד כה בידי החברה יימכרו לשותף הפרטי. במסגרת העסקה הוסכם בין הצדדים כי אותו שותף פרטי יעניק לחברה הבת החדשה שירותי ניהול עד לתום השנה הנוכחית, וזאת כנגד תשלום קבוע ובונוס המותנה בתוצאות הפעילות. במעברות מדגישים כי השלמתה של העסקה כפופה לקבלת אישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים.



מעברות ביצעה את השקעתה הראשונה בג'ונסון כבר באוגוסט 1994, עת היא רכשה 24% ממניות ג'ונסון בתמורה ל-750 אלף דולר. סכום דומה שולם כעבור שנה בתמורה ל-24% נוספים ממניות יבואנית השימורים. את שנת 2002 סיימה ג'ונסון עם מכירות בהיקף של כ-38.7 מיליון שקל ועם רווח (לפני מס) בסך של כ-1.7 מיליון שקל. תרומה נוספת של ג'ונסון למעברות היתה בדמות דיווידנד בהיקף של 120 אלף שקל.



מעברות סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2003 עם הכנסות בהיקף של כ-53.4 מיליון שקל ורווח נקי של 721 אלף שקל. מניית החברה נסחרת בבורסה של תל אביב לפי שווי שוק של כ-47 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully