וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד-דירקט מעריכה שב-2003 תכפיל הכנסותיה ל-3 מיליון דולר

גלית ימיני

25.8.2003 / 11:35

החברה תרחיב עתה את פעילותה גם למכירת מוצרים של חברות סטארט-אפ ישראליות בקנדה ובארה"ב



רד-דירקט, חברה בת של רד תקשורת מחשבים, צופה שתכפיל את הכנסותיה ב-2003 בהשוואה ל-2002, והן יסתכמו ב-3 מיליון דולר. רד-דירקט מפעילה כיום את אתר השיווק המקוון www.rad-direct.com, המוכר מוצרי ופתרונות גישה, אבטחה והמשכיות עסקית, ולמעשה את כל מוצרי חברות קבוצת רד-בינת. החברה תרחיב עתה את פעילותה גם למכירת מוצרים של חברות סטארט-אפ ישראליות בקנדה ובארה"ב.



לאור שיפור התוצאות העסקיות חשף נשיא רד-דירקט, אורי זילברמן, את פתיחת ערוץ המכירות המקוון שמפעילה החברה לשווקים בארה"ב ובקנדה, בפני חברות סטארט-אפ ישראליות. עד כה מכרה רד-דירקט רק את מוצרי החברות בקבוצת רד-בינת, בהן רד, רדוור, סנרד ורדקום. בשבועות האחרונים צירפה החברה גם מוצרים של צ'ק-פוינט. חברת הסטארט-אפ הראשונה שתצטרף בתחילת ספטמבר 2003 לערוץ היא פיברולן, אשר פיתחה ומשווקת טכנולוגיה מתקדמת לתקשורת אופטית.



"אחרי שהרצנו את קו מוצרי הקבוצה, הגענו למסקנה שאנו יכולים להציע לעוד חברות ישראליות ערוץ שיווק מנוסה ויכולת להגיע לאזורים בארה"ב ובקנדה, שאינם מכוסים על ידי מפיצים קיימים", אומר זילברמן. "ההערכה שלנו היא שחברות הרוצות לחדור לשוק האמריקני-קנדי צריכות להשקיע יותר ממיליון דולר בשלבים הראשונים. עבודה דרכנו יכולה לסייע להם אולי לחסוך את זה".



חברה שתרצה להפיץ את מוצריה באמצעות רד-דירקט תצטרך לעבור כמה שלבים, אומר זילברמן. "בשלב הראשון מתבצעת הערכה של המוצרים אותם היא רוצה למכור ובשלותם. כן נבחנת התאמתם לקו המוצרים אותם מוכרת רד-דירקט, והערכה שיווקית שאכן יש שוק למוצרים".



ההשקעה בשיווק פעיל מניבה תוצאות שלדברי זילברמן מגיעות ליותר מ-30 אלף כניסות לאתר מדי חודש, של אנשים שונים. רוב המבקרים באתר הם מהנדסים או אנשים טכניים בארגונים המחפשים פתרון ברשת.



רד-דירקט הוקמה ב-99' ואתר המכירות המקוון עלה לאוויר ב-2000. "בשלבים הראשונים מכרנו באמצעות הקטלוג האלקטרוני eCatalogue בעיקר מוצרי צריכה, קטנים יותר, דוגמת מודמים מורכבים קטנים", אומר זילברמן. "עם הזמן, עברנו למוצרי High end (בעלי טכנולוגיה מתקדמת), ואנו מוכרים כיום גם חוזי שירות לתמיכה טלפונית".



המכירות הן בעיקר לשוק הארגוני, וזילברמן מדגיש כי מדובר בערוץ שיווק המשלים את ערוצי השיווק הקיימים ואינו מתחרה בהם. "אנו פעילים בעיקר בפריפריות, שם אין בדרך כלל גישה לערוצי הפצה".



עד כה לא חשפה רד תקשורת מחשבים את פעילות החברה הבת שלה, אך לאור שיפור התוצאות העסקיות והמעבר לרווח, הוחלט לחשוף את פעילותה ואת הכוונה להציע שירותים לחברות סטארט-אפ ישראליות שאינן מקבוצת רד בינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully