וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מגמה מעורבת בפתיחת שבוע המסחר

עידו אלון

25.8.2003 / 23:03

סימטרון מזנקת ב-35%; און טראק עולה בכ-4% לאחר שצימצמה את ההפסד הנקי ב-48% ל-724 אלף דולר; WR המברכט החל לכסות את אם סיסטמס בהמלצת "החזק" - המניה יורדת ב-1.4%


שבוע המסחר נפתח בוול סטריט במגמה מעורבת. הנאסד"ק עולה ב-0.2% והדאו מאבדת 0.2% לקראת פרסום נתוני מקרו.

בין המניות הישראליות בולטת בפתיחה מניית סימטרון שמזנקת ב-35% למחיר של 2.1 דולרים במחזור ער. און טראק עולה ב-4.2% למחיר של 4 דולרים בעקבות צמצום ההפסד הנקי. לומניס עולה ב-4.3% למחיר של 1.2 דולרים. אם סיסטמס מאבדת 1.4% למחיר של 16.9 דולר בעקבות המלצת "החזק" של WR המברכט.

סקירת טרום מסחר

שבוע המסחר צפוי להיפתח בירידות קלות בנאסד"ק 100 וב-S&P500, בהמשך למגמה השלילית שאיפיינה את יום המסחר ביום שישי. למעט נתונים בדבר מכירות בתים חדשים לחודש יולי, לא יגיעו היום נתונים משמעותיים מהזירה המקרו כלכלית. מחר תתחמם מעט זירת המקרו עם מדד בטחון הצרכנים לחודש אוגוסט. בהמשך השבוע צפויים הנתונים המתוקנים של התמ"ג לרבעון ה-2 ומדד מנהלי הרכש של אזור שיקגו.

ביום שישי, למרות הודעתה של ענקית השבבים אינטל על העלאת תחזיות, ננעל המסחר בירידות. הנאסד"ק איבד 0.7% והדאו ירד ב-0.8%. למרות זאת, נרשם שבוע נוסף של עליות - מדד מניות הטכנולוגיה עלה ב-3.7% בסיכום שבועי והדאו הוסיף 0.3%.

בין החברות הישראליות דיווחה היום חברת און טראק על תוצאות הרבעון השני. הכנסות החברה המתמחה בטכנולוגיות לייצור כרטיסים חכמים ללא מגע, היו 5 מיליון דולר, ירידה של 9% לעומת הכנסות הרבעון המקביל, וכ-6% יותר מהכנסות הרבעון הראשון של השנה. השורה התחתונה של OTI עודנה שלילית, אם כי החברה מראה ירידה של כ-48% בהפסדיה שהסתכמו ב-724 אלף דולר או 38 סנט למניה. שווי השוק של החברה מסתכם בכ-7.1 מיליון דולר.

בית ההשקעות WR המברכט החל לכסות ביום שישי את מניית אם סיסמטמס בהמלצת "החזק". אם זאת בעקבות זינוק של כ-38% במחיר המניה בחודש האחרון והגעתה למחיר שיא של שנתיים וחצי. אם סיסטמס צומחת בעיקר באמצעות הצלחת מפתח זיכרון הפלאש הנייד, דיסק-און-קי (DOK) המספק 63% מהכנסותיה. בהמברכט ציינו כי נתח השוק של החברה הולך וקטן, אם כי התחום צומח במהירות. בית ההשקעות העניק מחיר יעד של 17.1 דולר למניה, בדומה לרמה שבה היא נסחרת כיום.

חברת אופטיבייס הישראלית המתמחה בפיתוח פתרונות לדחיסה והעברת קבצי וידיאו ברשתות רחבות פס, הודיעה היום כי תספק את פתרון ה-MGW-5100 לחברת הטלפון האמריקאית ונוס, המשרתת את מחוז קלריון (Clarion) במדינת פנסילווניה. יחד עם זאת, נראה כי היקף החוזה אינו גדול, בהתבסס על כך שבמחוז זה מונה האוכלוסייה כ-42 אלף נפשות בלבד וכ-19.5 אלף בתי אב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully