וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נחלש במקביל לירידות בוול סטריט; רושם שפל של חודש ב-117.20 ין

רונן סרברניק

25.8.2003 / 22:09

מכירות בתים קיימים בארה"ב זינקו לקצב שיא של 6.12 מיליון בחודש יולי - מעל לתחזיות; היורו עלה ל-1.0912 דולר



הדולר נחלש מול המטבעות הזרים במקביל לירידות השערים בבורסות וול סטריט. היורו נסחר ב-1.0912 דולר, לעומת 1.087 דולר ביום שישי. מול הין נפל הדולר לשפל של חודש, והוא רושם שער של 117.20 ין לעומת 117.79 ין ביום שישי. גם נתוני מכירות בתים קיימים, שהיו טובים מהצפוי, לא הצליחו לעודד את השוק או את הדולר.



מכירות הבתים הקיימים בארה"ב זינקו בחודש יולי לקצב שיא שנתי של 6.12 מיליון, מעל לתחזיות של 5.9 מיליון. ענף הבנייה נהנה ביולי גם מזינוק במספר התחלות הבנייה, בעקבות ביקוש ער למשכנתאות על רקע חששות כי הריביות ימשיכו לעלות.



ביום שלישי יתפרסמו נתוני ההזמנות למוצרים בני קיימא ליולי, הצופים עלייה של 0.9%, עם התפלגות רחבה של התחזיות. נתונים ראשוניים עבור חודש אוגוסט יינתנו עבור בטחון הצרכנים, הנמדד על ידי הקונפרנס בורד, וצפוי לרשום רמה של 79.7 נקודות לעומת 76.6 נקודות ביולי.



ביום חמישי יתפרסם סבב שני של נתוני הצמיחה לרבעון השני. הנתונים המקדמיים שפירסם משרד המסחר הפתיעו לטובה עם צמיחה של 2.4%, והפעם צפוי נתון משופר - 2.9%.



מדד מנהלי הרכש לאזור שיקגו ייתן ביום שישי הצצה למצב מגזר היצרני באוגוסט. האנליסטים צופים כי המדד ירשום רמה של 55.8, המעידה על צמיחה במגזר.



הנתונים שיתפרסמו השבוע צפויים להמשיך את השטף החיובי שנמסר בשבועות האחרונים, ומעוררים תקוות להתאוששות בת קיימא בכלכלת המשק הגדול בעולם - ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully