וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב חזר לקנות מניות אפריקה ישראל - פחות מחודשיים לאחר שמכר מניותיה ב-14.2 מיליון שקל

אלי דניאל

25.8.2003 / 17:30

מכר חבילת מניות של החברה ערב הכניסה לרשימת המעו"ף לפי מחיר של 705 שקל למניה; מאז יום רביעי רכש לבייב מניות ב-943 אלף שקל לפי מחיר ממוצע של 553 שקל בלבד



פחות מחודשיים חלפו מאז ניסה איש העסקים לב לבייב, המחזיק בשליטה בחברת אפריקה ישראל , לממש מניות של החברה שבשליטתו בהיקף כספי של כ-80 מיליון שקל, ניסיון אשר צלח באופן חלקי. בתקופה זו הספיקה המניה לאבד למעלה מ-20% מערכה, סיבה מספיק טובה עבור לבייב לשוב ולהגדיל את החזקותיו האישיות בחברת ההשקעות.



כך, מאז יום רביעי שעבר ועד פתיחת המסחר הבוקר רכש לבייב מניות אפריקה בהיקף כספי של כ-943 אלף שקל, במחיר ממוצע של כ-553 שקל למניה. מבט קצר אל אירועי ה-30 ביוני 2003 - יום אחד לפני שמניית החברה הצטרפה אל רשימת מניות המעו"ף, מראה שבעל השליטה באפריקה ישראל, אשר ביקש למכור באמצעות חברת הברוקרים סימודן עד 113.5 אלף מניות של החברה שבשליטתו, לפי מחיר של 705 שקלים למניה, מכר בסופו של דבר כ-20.2 אלף מניות בתמורה כוללת של כ-14.2 מיליון שקל.



כלומר, המחיר הממוצע לפיו נרכשו בימים האחרונים מניות אפריקה ע"י לבייב נמוך ב-22% מהמחיר לפיו הוא מכר את אותן המניות אך לפני שבעה שבועות. מבחינה זו, לבייב ידע מתי לממש את המניות ומעניין יהיה לראות האם הוא ינצל את רמות המחירים הנוכחיות של המניה לשם חזרה לשיעור ההחזקה שהיה לו בחברה טרם בוצע המימוש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully