וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנו מצטרפת למציעים לרכוש את טפנוקים: החברה הגישה לנאמן החברה הצעה לרכישת מפעלי נייר עמיר

איילה צורף

25.8.2003 / 20:35

בניגוד להערכות קודמות - ההצעה שהגישה סנו דומה במרכיביה הכספיים להצעות שהוגשו ע"י ארבע הקבוצות האחרות; סנו: "החברה סבורה שלא מדובר בעסקה מהותית עבורה"



גם סנו מצטרפת למציעים לרכוש את פעילות מפעלי נייר עמיר: החברה הגישה לנאמן החברה הצעה לרכישת המפעל. סנו נחשבת לחברה האיתנה ביותר מבין החברות שהגישו הצעה לרכוש את המפעל, המייצר חיתולים חד פעמיים לתינוקות תחת המותג טפנוקים, כמו גם חיתולים תחת מותגים פרטיים וחיתולים למבוגרים.



בהודעה שפירסמה החברה היא כותבת כי היא "מציעה להפעיל את מפעל הקבוצה למשך תקופה של 12 חודשים, עם אופציה לרכישתו בסיומה". עוד היא כותבת כי "החברה סבורה שלא מדובר בעסקה מהותית עבורה". לטענתה, לאור כוח האדם המיומן שלה וניסיונה בתחומי פעילותו של המפעל, היא תוכל לסייע בהבראתו.



מקורבים לנאמן ציינו כי מבחינה כספית ההצעות שהוגשו דומות מאוד אחת לשנייה, וכי גם סנו, שהערכות היו שתגיש הצעה מעט גבוהה מהאחרות, לא חרגה בהיקף הצעתה. סנו היא החברה היחידה מבין המציעות שמנהלת כיום מותג בתחום החיתולים לתינוקות, תחת השם ליטופים, ומייצרת חיתולים במותג פרטי.



במידה ותזכה, עומדות בפני סנו שתי אפשרויות: להמשיך לשווק את שם המותג טפנוקים או למחוק אותו מהשוק. ככל הנראה, העדפתה של סנו בשלב זה היא למחוק את המותג מהשוק, בעיקר לאור העלויות הגבוהות הנלוות לתמיכה שיווקית-פרסומית במותג חלש, שמחזיק נתח שוק של אחוזים בודדים.



עד כה הגישו ארבע קבוצות הצעה לרכישת המפעל: סנו; חברת די.פי.אל מקיסריה, חברה לייצור מגבונים לחים בבעלות משפחת אדיב; קבוצת ביחד, המנהלת רשת בתי אבות בראשות אריה וינטראוב; קבוצת רוכשים נוספת המיוצגת בידי עו"ד עופר שרגיל; וניסן תעשיות רפואיות. הצעתה של ניסן, שהוגשה ראשונה, נחלקה לשני שלבים: בשלב הראשון הזרמת 10 מיליון שקל להפעלה מיידית של המפעל - 5 מיליון שקל מהקרן למפעלים במצוקה ועוד 5 מיליון שקל מהון חוזר. בשלב השני הציעה ניסן תעשיות רפואיות לרכוש את המפעל ב-5 מיליון שקל, אם תראה כי ניתן להבריא אותו.



מנכ"ל קליר כימיקלים, אלי גבריאל, אמר אתמול כי בימים הקרובים תציע גם חברתו הצעה לרכישת המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully