וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימטרון מזנקת ב-28%; המנכ"ל: ייתכן שזו תוצאה של העבודה שעשינו בשנה האחרונה מול משקיעים מוסדיים

שירלי יום-טוב

25.8.2003 / 21:18

"המניה היתה זולה ושווי השוק היה כמעט כמו המזומנים בקופה"; ההנהלה נפגשה עם קרנות ובנקים בחו"ל וניצן ספיר מעריך שגורמים אלה פעלו לאחרונה ונכנסו לפוזיציה במניה



"בחודש האחרון ניתן לראות עלייה עקבית במחזורי המסחר במניה, וייתכן שזו תוצאה של העבודה שעשינו בשנה האחרונה מול משקיעים מוסדיים", אומר היום ניצן ספיר, מנכ"ל חברת סימטרון , בשעה שמניית החברה מזנקת ב-28% למחיר של 2 דולרים במחזור גבוה של כ-75 אלף מניות. ב-3 החודשים האחרונים ריכזה המניה מחזור ממוצע של 3,000 מניות.



ספיר מציין כי בשנה האחרונה נפגשה הנהלת החברה עם קרנות ובנקים בחו"ל, והציגה להם את תוכניות ההתפתחות העתידית של החברה. "כולם אמרו לנו את אותם הדברים", מציין ספיר, "הם מחכים לראות מספר רבעונים עם שיפור בתוצאות". הוא מעריך כי ייתכן וגורמים אלה פעלו לאחרונה ונכנסו לפוזיציה במניה.



סימטרון הקטנה מגבעת שמואל מתמחה בעמדות עבודה הכוללות תוכנה הנדסית לתכנון וייצור חלקים מתקדמים (CAD/CAM). שווי השוק של החברה מסתכם בכ-16 מיליון דולר בהכללת הזינוק שרושמת המניה היום. ספיר מעריך ששווי זה משקף את רמת הפעילות הנוכחית של החברה, שדיווחה ברבעון הראשון על הכנסות בגובה 5.6 מיליון דולר - עלייה של 9.2% מהרבעון הראשון של 2003 ושל 3% מהרבעון המקביל.



"עד עכשיו המניה היתה זולה. שווי השוק היה כ-11 מיליון דולר - כמעט כמו המזומנים בקופה", אומר ספיר ומציין כי החברה צפויה להראות המשך שיפור בדו"חות. "אם השווקים יהיו טובים, תהיה חגיגה", הוא מסכם.



הרווח הנקי של סימטרון ברבעון השני היה 220 אלף דולר או 3 סנט למניה, לעומת הפסד של 219 אלף דולר ברבעון שעבר ורווח של 101 אלף דולר ברבעון המקביל. בבחינת המחצית הראשונה של השנה, החברה מכרה ב-10.7 מיליון דולר ורשמה איזון בשורה התחתונה. ההפסד התפעולי בתקופה זו היה 411 אלף דולר. מניית החברה זינקה בכ-120% מתחילת השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully