וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישמן מאחד את מיזמי הסלולר בהם השקיע בתקופת הבועה: טיפקום ואיי-טאץ' מתמזגות

צורי דאר

25.8.2003 / 13:25

החברה הממוזגת, שתיקרא TippCom, תספק מוצרים ופתרונות בתחום שירותי ערך מוסף סלולריים; המיזוג יהיה כרוך בפיטורים של כ-10 עובדים משתי החברות, והחברה הממוזגת תעסיק כ-25 עובדים



החברות טיפקום (TippCom) מקבוצת פישמן, המתמחה באספקת שירותי תוכן ופרסום סלולריים, וחברת iTouch ישראל מקבוצת מוניטין-פישמן, ספקית פתרונות בתחום ה-SMS, IVR ו-WAP, הודיעו היום על מיזוג, בכפוף לאישורים הרגולטוריים הנדרשים.



החברה הממוזגת תקרא TippCom ותציע מגוון של מוצרים ופתרונות בתחום שירותי ערך מוסף סלולריים, בין היתר SMS, MMS, שירותים קוליים (IVR), רינגטונים, אייקונים, תשתיות ופתרונות לארגונים ולמשתמשי קצה.



"אנו מספקים כיום מידע לרבע מיליון מנויים פעילים, בעיקר ב-SMS. חברת ITouch מספקת IVR שזה בעיקר קול", אמר איתן גלזר, מנכ"ל טיפקום שינהל מעתה את החברה המאוחדת. "מדובר בתחומים השזורים אחד בשני והמיזוג היה הליך מתבקש". גלזר אמר כי המיזוג יהיה כרוך בפיטורים של כ-10 עובדים משתי החברות. החברה הממוזגת צפויה להעסיק כ-25 עובדים. עוד אמר גלזר כי טיפקום כיום הינה חברה מאוזנת תפעולית.



עמי אבן, מנכ"ל חברת מוניטין ויו"ר iTouch, אמר: "בעידן בו שוק התקשורת הולך לכיוון קונסולידציה אנו מאמינים כי ריכוז כוחות, מקצוענות וידע בחברה אחת, הינו הדבר הנכון לעשותו במטרה להפוך לחברה המובילה את שוק שרותי ערך המוסף הסלולריים בישראל".



מקורות המקורבים לשתי החברות מסרו כי סוגיית המיזוג ביניהן נבחנה מספר פעמים לאורך שלוש השנים האחרונות.



חברת TippCom נוסדה על ידי איתן גלזר בשנת 2000. החברה מתמחה באספקת שירותי תוכן, פרסום ומסחר סלולריים. על בעלי מניותיה נמנים גם פרופסור חיים בן שחר אורי פקר וירון מרחב שהשקיעו בחברה בתחילת דרכה.



על לקוחותיה של חברת TippCom נמנים בזק, קווי זהב 012, בנק הפועלים, בנק לאומי, אל על, ביטוח ישיר, "גלובס", "הארץ" ועוד. TippCom מנהלת חלק משירותי התוכן של סלקום. לדברי גלזר, בניגוד לפרסומים בעבר, חברת סלקום מעולם לא השקיעה בטיפקום.



חברת ITouch ישראל הינה ספקית פתרונות בתחום SMS, IVR ו-WAP לארגונים וללקוחות קצה. החברה הינה חברה בת של החברה הבריטית Itouch. החברה הישראלית הוקמה ב-2000 על ידי אמיר אזולאי ויגאל צ'מרינסקי, בשותפות עם אליעזר פישמן. ITouch ישראל מפעילה החברה את כוכבית 24 של סלקום, כוכבית החדשות של ערוץ 10 (510*) ואת הפורטל הסלולרי "באלי" - המציע באמצעות האינטרנט, הורדה של רינגטונים, אייקונים ותמונות ישירות למכשיר הסלולרי. על לקוחות החברה נמנים: סלקום, פרטנר, פלאפון, מירס, ערוץ 10, וואלה ועוד.



ITouch הבריטית, נוסדה על ידי אחיו של אמיר אזולאי, אבי אזולאי. החברה, הנסחרת בבורסת לונדון, רכשה ב-2002 את החברות m4 וטלסקופ, המתמחות בשירותי ערך מוסך לסלולר, אינטרנט וטלויזיה אינטראקטיבית, תמורת כ-6 מיליון דולר. על לקוחותיה נמנות וודאפון, MTN ו-וודאקום בדרום אפריקה, דיגיפון באירלנד, טלסקטרה, אופטוס ואורנג' באוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully