וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה הדיחה אחד ממנהלי חטיבותיה בעקבות חקירה המתנהלת נגדה בחשד להטיית מבצע קידום מכירות

סוכנויות הידיעות

25.8.2003 / 22:33

טום מור, נשיא חטיבת הקולחנים, היה שותף להונאה של רשת המזון המהיר בורגר קינג ב-2001; את הפרשה חשף מנהל הכספים של החטיבה בתביעה שהגיש לאחר שפוטר, לדבריו, שלא בצדק



קוקה קולה, יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם, הדיחה את אחד מראשי חטיבותיה הנחקרת בימים אלה בחשד שהטתה מבחן שיווקי שנערך ברשת בורגר קינג.



טום מור, נשיא חטיבת הקולחנים של קוקה קולה מאז שנת 1999, הוחלף על ידי מנהל השיווק כריס לואו. החטיבה, המוכרת תרכיזים למהילה למסעדות, אחראית לכשליש ממכירות החברה בארה"ב.



רשות ניירות ערך והתובע הכללי של ארה"ב חוקרים כעת מבצע קידום מכירות שאת תוצאותיו הטתה החברה בשנת 2000 על מנת לשכנע את רשת בורגר קינג למכור משקה ברד שמייצרת החברה. את המידע על הטיית הניסוי מסר מתיו וויטלי, מנהל הכספים לשעבר של החטיבה, במסגרת תביעה שהגיש כנגד החברה לאחר שפוטר שלא בצדק, לדבריו, בה טען כי קוקה קולה ניפחה מכירות ורווחים.



בחודש יוני התנצל נשיא קוקה קולה, סטיבן הייר, על התקרית בפני בורגר קינג והחודש הסכימה החברה לפצות את רשת המזון המהיר בסכום של 21.1 מיליון דולר. הטיית מבצע קידום המכירות שיכנעה את בורגר קינג להשקיע 65 מיליון דולר במשקאות ברד של קולה.



עובדים בחברה הוענשו ב-2001 על ששילמו לחברת ייעוץ 10,000 דולר בשנת 2000 כדי שתשלח ילדים לרכוש כריכי הודו עם משקה ברד במסעדות בורגר קינג בריצ'מונד שבמדינת וירג'יניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully