וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי פוד קלאב לביהמ"ש: להקדים הדיון במינוי מפרק זמני

חיים ביאור

26.8.2003 / 8:07

עובדי הקבוצה גם מבקשים מבית המשפט לקבוע מועד דחוף לדיון על הפעלת התשלובת, עוד לפני ה-1 בספטמבר; חובות פוד קלאב לבנקים, ספקים וחברת ויטה מגיעים ל-60 מיליון שקל



עובדי קבוצת פוד קלאב, הפועלת בתחום ייצור מזון ושיווקו, פנו אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה שיקדים את מועד הדיון בבקשתם למנות מפרק זמני לחברות המרכיבות את הקבוצה. עובדי הקבוצה גם מבקשים מבית המשפט לקבוע מועד דחוף לדיון על הפעלת התשלובת, עוד לפני ה-1 בספטמבר - המועד שקבע ביהמ"ש.



חובות פוד קלאב לבנקים, לספקים ולחברת ויטה מגיעים ל-60 מיליון שקל. הקבוצה, הנמצאת בשליטת שעיה ומשה טנצר, הפסידה 3.5 מיליון שקל במחזור של 23.6 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2003. בסוף יולי הורה בית המשפט לבני משפחת טנצר ולשותפים אחרים להפקיד בקופת החברות 500 אלף שקל.



ב-6 באוגוסט מינה ביהמ"ש שלושה כונסי נכסים, לבקשת הבנקים הנושים: עו"ד יעקב רבינוביץ לפוד קלאב, עו"ד חנית נוב למפעל מור בייקרס בכפר תבור ועו"ד רענן קליר לחברת שף הים.



בבקשה שהוגשה לביהמ"ש בשם 120 מבין 330 עובדי הקבוצה, באמצעות עו"ד גלילה הורנשטיין, נטען כי הצורך בקיום דיון דחוף עוד לפני 1 בספטמבר נוצר מאחר שבפועל לא מתקיימת החלטת ביהמ"ש מ-6 באוגוסט ולפיה "כונסי הנכסים שמונו לחברות השונות בקבוצת פוד קלאב ישתפו פעולה וינקטו בצעדים הדרושים כדי להמשיך, בשלב ראשון, בהפעלת החברות כעסק חי". לטענת העובדים "עד כה לא הצליחו כונסי הנכסים להגיע לשיתוף פעולה שיאפשר הפעלה משותפת של החברות. לדוגמה, כונס הנכסים שמונה לחברת שף הים פועל למציאת מפיץ חלופי לפוד קלאב ולמכירת שף היום בנפרד, תוך התעלמות מהוראות בית המשפט".



עוד הם טוענים כי מדו"ח של הכונסת שמונתה למור בייקרס עולה כי כונסי הנכסים לא הצליחו להגיע להסכמה ביניהם בעניין המשך הפעילות העסקית המשותפת". לטענת העובדים, טובת פוד קלאב ועובדיה, כמו גם שמירת ערכה הכספי לקראת מכירתה העתידית, מחייבים מינוי דחוף של מפרק זמני מטעם ביהמ"ש, שיפעל להשגת שיתוף פעולה בין כונסי הנכסים של חברות הקבוצה, וזאת בלי קשר לפגרת בתי המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully