וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסה: צפי ליציבות בפתיחת המסחר

ניצן כהן

26.8.2003 / 8:24

היציבות אמש בוול סטריט עשויה להשפיע באופן חיובי על הבורסה; נתון נוסף שיקרין על השוק הוא המשך פרסום הדו"חות הכספיים של החברות

יציבות צפויה לאפיין את פתיחת המסחר הבוקר בשוק ההון התל אביבי, למרות שחוסר הוודאות במישור הביטחוני עשוי להמשיך ולהקרין באופן שלילי על השוק. האנליסט יובל בן זאב מבית ההשקעות לידר ושות' מעריך שלהתקדמות במגעים עם החיזבאללה ומסירת המידע אודות החטוף, אלחנן טננבאום, יהיו השפעות חיוביות על המסחר, אך באופן מתון. נתון נוסף שיקרין על השוק הוא המשך פרסום הדו"חות הכספיים של החברות.

אתמול הפחית נגיד בנק ישראל, דוד קליין, את הריבית במשק בשיעור של 0.5% בהתאם לרף העליון של התחזיות המוקדמות שציפו להפחתת ריבית של 0.3%-0.5%. הריבית במשק לחודש ספטמבר תעמוד על שיעור של 6.5%. ההתבטאויות אתמול של שר האוצר, בנימין נתניהו, כי אין בכוונתו להעלות את נטל המס על הציבור הישראלי עשויות להקרין אף הן באופן חיובי על השווקים.

אמש הסתיים המסחר בוול סטריט ביציבות כשמדד דאו ג'ונס ירד ב-0.33% ל-9,317.64 נקודות, ומדד נאסד"ק ירד ב-0.06% ל-1,764.31 נקודות.

המסחר בתל אביב ייפתח הבוקר כשמדד המעו"ף ברמה של 386.79 נקודות, מדד ת"א 100 ברמה של 405.98 נקודות, והתלטק 15 ברמה של 247.63 נקודות. המסחר בדולר נפתח הבוקר ביציבות כשהמטבע האמריקאי נסחר ללא שינוי לעומת שערי הסגירה אתמול ברמה של 4.47 שקלים.

תדיראן קשר דיווחה הבוקר על כוונתה לרכוש מניות של עצמה בבורסה בהיקף כספי של עד 2 מיליון דולר, כשבמקביל תחלק דיווידנד של 36.2 מיליון שקל.

מניות קבוצת אי.די.בי והבנקים ימשיכו לרכז עניין לקראת הדו"חות הכספיים. קבוצת אי.די.בי צפויה להמשיך להציג הפסדים, ואילו הבנקים צפויים להמשיך ולהציג פגיעה בתוצאות, בעיקר בגלל ההפרשות לחובות מסופקים כנגד חברת הטלוויזיה בכבלים תבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully