וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדיראן קשר תחלק דיווידנד בהיקף של כ-36.2 מיליון שקל

אלי דניאל

26.8.2003 / 8:41

הדירקטוריון החליט להמשיך במדיניות ה-Buy Back - הקצה מסגרת נוספת של עד 2 מיליון דולר לשם רכישה עצמית של מניות; במחצית הראשונה חולק דיווידנד בהיקף דומה

חברת תדיראן קשר , המפתחת ומייצרת ציוד ומערכות קשר המיועדים לשוק הצבאי, ממשיכה "לפנק" את בעלי המניות שלה באמצעות תשלום דיווידנדים. כך, החברה הנמצאת בשליטת קבוצת שמרוק וקרן פימי הודיעה הבוקר על כוונתה לחלק לבעלי מניותיה דיווידנד במזומן בסך של 3 שקלים למניה, כלומר, דיווידנד בהיקף כספי של כ-36.2 מיליון שקל.

היום הקובע לזכאות לדיווידנד יחול ב-9 בספטמבר 2003, יום האקס יהיה למחרת והחלוקה בפועל לבעלי המניות תתבצע ב-25 בספטמבר 2003.

יצוין כי במחצית הראשונה של השנה הספיקה תדיראן קשר לחלק לבעלי מניותיה בהיקף של כ-36 מיליון שקל, מזה כ-26 מיליון שקל חולקו בגין רווחי שנת 2002, וסכום נוסף בסך של כ-10 מיליון שקל חולק בגין רווחי השנה הנוכחית.

כמו כן, דירקטוריון תדיראן קשר החליט אתמול להמשיך במדיניות ה-Buy Back, והוא אישר מסגרת כספית של עד 2 מיליון דולר לצורך רכישה עצמית של מניות החברה. רכישות אלה יבוצעו במהלך המסחר בבורסה, בהתאם להנחיות המנכ"ל, חזי חרמוני, ובפיקוח ועדת הכספים של הדירקטוריון.

נזכיר כי תדיראן קשר החלה במדיניות ה-Buy Back במהלך נובמבר 2002 עת אושרה מסגרת ראשונה של 2 מיליון דולר למימון מהלך זה. מסגרת זו נוצלה במלואה עד לחודש פברואר האחרון בשעה שהחברה השלימה רכישה של כ-93.7 אלף מניות המהוות כ-0.8% מהון מניותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully