וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסנצ'ר: 38% ממנהלי הביניים בארה"ב מחפשים מקום עבודה חדש

עינב בן יהודה

26.8.2003 / 10:57

רק 13% מאמינים כי שוק העבודה יתאושש בששת החודשים הקרובים; 30% מאמינים כי התאוששות זו צפויה תוך שנתיים ויותר



כמחצית מהמנהלים בדרג הביניים בארה"ב מחפשים כעת או מתכננים לחפש מקום עבודה חדש, כך עולה מסקר שערכה אקסנצ'ר, חברת ייעוץ עסקי ושירותים טכנולוגיים.



מהסקר, שנערך ביולי 2003 וכלל יותר מ-500 מנהלי ביניים במשרה מלאה, עולה כי 38% מהמשיבים מחפשים כעת מקום עבודה אחר, ו-10% נוספים מתכננים לחפש כאשר מצב שוק העבודה ישתפר.



כאשר התבקשו המשיבים להגדיר את הגורם העיקרי המניע אותם לחפש מקומות עבודה אחרים, ציינו 56% מהם משכורת טובה יותר או הטבות כגורם העיקרי. 12% ציינו סיכוי לעבודה או תנאים טובים יותר, 8% - אפשרויות הדרכה ופיתוח טובות יותר; 8% - היעדר סיכויי קידום במקומות העבודה הנוכחיים; 7% - לא אוהבים את מקום העבודה הנוכחי, ו-6% לא אוהבים את הבוסים שלהם.



13% מהמשיבים מאמינים כי שוק העבודה יתחזק במהלך ששת החודשים הקרובים, 26% מאמינים כי ההתאוששות תגיע בתוך 6 עד 12 חודשים, 27% מאמינים כי ההתאוששות תגיע בתוך שנה עד שנתיים, ו-30% מאמינים כי התאוששות כזאת צפויה תוך שנתיים ויותר.



לדברי אדוארד ג'נסן, שותף באקסנצ'ר, בהתחשב בנתונים מוקדמים על התאוששות אפשרית בארה"ב, חברות צריכות לזהות את השחקנים המובילים שלהן, לחשוב על חידוש ההשקעות בהם ולאתר דרכים שיגרמו להם להיות מאושרים ונאמנים. "כצעד ראשון, החברות צריכות להבין מה הם הנושאים הניצבים בראש סדר העדיפויות של מנהלים אלה. לאחר מכן לתת מענה לנושאים אלה במסגרת תוכניות ספציפיות שעשויות לכלול שיחות תגמול, אך עשויות גם להתמקד באיכות החיים או בנושאי הדרכה ופיתוח", הוסיף ג'נסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully