וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כור חתמה על הסכמי הצבעה במכתשים אגן: יקנו לקונצרן שליטה ב-53.7% מזכויות ההצבעה במכתשים

ניצן כהן

26.8.2003 / 11:02

ההסכם נחתם עם מיכאל פיקרסקי וישראל תמיר, המחזיקים ב-2.3% ו-1.5% בהתאמה מכוח ההצבעה בחברה; כור עצמה מחזיקה כעת בכ-48.9% ממניות מכתשים אגן



כור חתמה על הסכם הצבעה עם שני בעלי מניות קטנים בחברת מכתשים אגן , שיעניקו לקונצרן שליטה של למעלה מ-53% מכוח ההצבעה במכתשים. במסגרת ההסכם, יפקידו מיכאל פיקרסקי וישראל תמיר ייפוי כוח בידי כור, ויצביעו בהתאם להחלטות שיקבלו בקונצרן.



ההסכם, שנחתם למשך 3 שנים, מבטיח לפיקרסקי ותמיר כי במידה שכור תמכור למעלה מ-7.5% ממניות מכתשים מחוץ לבורסה במחיר הגבוה מהמחיר בבורסה, יצורפו החזקות פיקרסקי ותמיר למכירה באותם תנאים כמו של כור.



במסגרת ההסכם התנתה כור את המכירה של החזקות פיקרסקי ותמיר בכך שאם יימכרו ההחזקות לחברה אחרת שבשליטתה, לא יימכרו החזקותיהם של השניים, אולם הסכם ההצבעה יישאר בתוקף. תנאי מגביל נוסף הוא שבמידה שההחזקה המשותפת של כור, פיקרסקי ותמיר תרד מ-50% מהונה של מכתשים או אם שיעור החזקתם המשותף של תמיר ופיקרסקי יירד מתחת ל-1% ממניות מכתשים - ההסכם יבוטל.



ההסכם בין השלושה מבטיח לפיקרסקי ותמיר כי בכל עסקה שתבצע כור יישמרו זכויותיהם של השניים, הן במחיר המכירה (במידה שתמכור כור חלק גדול מהחזקותיה) וכן בזכויות שמקנות להן המניות.



כור מחזיקה בכ-48.9% ממניות מכתשים אגן, ויתר המניות נמצאות בידי הציבור. כ-8% ממניות מכתשים מוחזקות בידי קופות הגמל וקרנות הנאמנות של הבנקים לאומי ופועלים, כשקרנות הנאמנות של הפועלים מחזיקות בכ-1% ממניות החברה והיתר בידי קופות הגמל וקרנות הנאמנות של לאומי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully