וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS רכשה קניין רוחני מ-Interactif Delta Production הצרפתית, שנמצאת בהליכי פירוק, תמורת כ-218 אלף דולר

גתית פנקס

26.8.2003 / 11:19

NDS רכשה את כלי התוכנה RegieLine וכן חוזי לקוחות עם חברות בנות של קנאל פלוס בהיקף כולל של 1.3 מ' ד'; NDS תקלוט 9 עובדים ותותיר את מרכז הפיתוח בפאריס



חברת אנ.די.אס מקבוצת ניוז קורפ של רופרט מרדוק, המתמחה בפתרונות טלוויזיה אינטראקטיוויים, הודיעה היום כי רכשה נכסים מסויימים וקניין רוחני מחברת הטלוויזיה האינטראקטיווית הצרפתית Interactif Delta Production שנמצאת בכינוס נכסים והליכי פירוק.



סכום הרכישה הוא 200 אלף יורו (כ-218 אלף דולר), ומאחר שלחברת NDS כ-191 מיליון דולר בקופה, לא ייקשה עליה לרשום צ'ק במזומן בסכום זה. בתמורה, תקבל NDS קניין רוחני הכוללת את כלי ה- RegieLine של החברה הצרפתית. מדובר בכלי תוכנה המאפשרים ללקוחות ליישם שירותי טלוויזיה אינטראקטיווית בצורה נוחה בפלטפורמות שונות, כולל לוויין וכבלים. IDP טענה בחודש שעבר כי כלי התוכנה, אותו היא מפתחת מאז 1999, מוערך בכ-4 מיליון יורו.



בסיום החודש שעבר אישרו הרשויות הצרפתיות את הליך פירוק החברה וביהמ"ש נתן לחברה ארכה לנסות ולמצוא רוכשים לעסקיה. יש לציין כי חברת קאנאל פלוס, מתחרתה של NDS, סירבה להפוך לבעלת מניות ב-IDP בשנה שעברה. שווי השוק של NDS בבורסת הנאסד"ק הוא 860 מיליון דולר.



במסגרת החוזה עם IDP, חברת NDS רוכשת ממנה גם חוזי לקוחות. כיום מדובר ב-3 חוזים עיקריים ארוכי טווח: עם חברת CanalSat הצרפתית עד ליולי 2006 שהיקפו 360 אלף יורו, חוזה נוסף עם Canal Digital בסקנדינוויה בהיקף של 240 אלף יורו ואף הוא עד יולי 2006, וחוזה עם חברת Cyfra+ הפולנית שתוקפו עד דצמבר 2006 והיקפו 546 אלף יורו. בסה"כ, שלושת החוזים האלה אמורים לייצר מכירות כוללות של כ-1.3 מיליון דולר. ההסכמים הינם עם חברות בנות של קנאל פלוס הצרפתית, מתחרתה של NDS שהאשימה אותה בעבר בפריצת הקוד של כרטיסיה והפצתו.



מרכז המחקר והפיתוח של IDP יישאר בפאריז ו-NDS תקלוט 9 עובדים של החברה לשורותיה. בפתרון ה-RegiLine עושים היום שימוש ביותר מ-5 מיליון מכשירי טלוויזיה באירופה. לפי נתונים שמוסרת IDP, נכון לתחילת השנה היא מכרה תוכנות ל-92% מהשוק הצרפתי, 85% מהשוק הפולני ו-46% מהשוק הסקנדינווי של מנויי טלוויזיה דיגיטלית בכבלים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully