וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייבר-ארק זכתה בשלב הראשון בפרויקט שדרוג רשתות של ממשלת ארה"ב בהיקף ב-3-5 מיליון דולר

צורי דאר

26.8.2003 / 10:36

בשלב הראשון תשדרג סייבר-ארק מערכת ממשלתית אחת אל פתרון חדר הכספות הבין-ארגוני שפיתחה בהיקף של 300-500 אלף דולר



חברת הסטארט אפ הישראלית סייבר-ארק (Cyber-Ark) הודיעה היום על זכייתה בשלב הראשון של פרויקט רב שנתי לשיתוף מידע מאובטח, עבור סוכנות ממשלתית בארה"ב.



במסגרת הפרויקט משדרגת אחת מזרועות השלטון האמריקאיות את תשתית שיתוף המידע על גבי האינטרנט לתשתית מודרנית, שתאפשר חיבוריות לאלפי ארגונים ותבטיח רמת אבטחה גבוהה לצד זמני גישה קצרים. במסגרת המכרז נבדקו חלופות שונות ובסופו הוחלט לבסס את הדור הבא של תשתית שיתוף המידע על טכנולוגיית .Net של חברת מיקרוסופט, יחד עם פתרון חדר הכספות הבין-ארגוני של סייבר-ארק (Inter-Business Vault).



בשלב הראשון, שהינו כ-10% מהפרויקט, תשדרג סייבר-ארק מערכת ממשלתית אחת אל חדר הכספות הבין-ארגוני. מערכת זו תשמש כאבטיפוס לתכנון ועיצוב הפרויקט כולו. בהמשך הפרויקט צפויה הסוכנות לבקש מהחברה לכתוב אפליקציות אבטחה ושיתוף נוספות על בסיס אותה טכנולוגיה. בכך תזכה סייבר-ארק בכלל הפרויקט - ששוויו 3-5 מיליון דולר.



חברת סייבר-ארק (Cyber-Ark Software) היא ספקית של תוכנת חדר הכספות האלקטרוני, המוגנת בפטנט, לצורך הקמת "אזורים מוגנים" על גבי רשת תקשורת להגנה ולשיתוף של מידע עסקי וארגוני. פתרונות החברה - חדר הכספות הפנים-ארגוני וחדר הכספות הבין-ארגוני - מספקים תשתית מאובטחת לתקשורת פנים וחוץ ארגונית. על לקוחותיה של סייבר-ארק נמנים הבנקים צ'ייס-מנהטן, וולש פארגו, ו-ABN AMRO, החברות ג'ילט, בריטיש אירוספייס, דורסל ודו-פונט, וגופי ממשל ישראליים ואמריקאיים.



סייבר-ארק פיתחה פלטפורמה בתחום אבטחת המידע, המבוססת על יצירת חדר כספות לרשת תקשורת ומספקת פתרון חדש לצורכי אבטחת נתונים. המדובר בפתרונות החברה, חדר הכספות הפנים-ארגוני וחדר הכספות הבין-ארגוני, המספקים תשתית מאובטחת לתקשורת פנים וחוץ ארגונית.



המוצר מאפשר לארגונים לשתף מידע עם שותפים, לקוחות וסניפים מרוחקים באמצעות חדר כספות וירטואלי מאובטח, הכולל 10 שכבות אבטחת מידע המוטמעות במוצר, בהן פיירוול, רשת וירטואלית פרטית, בקרת גישה ועוד.



סייבר-ארק נוסדה ב-1999 על ידי המנכ"ל אלון כהן וה-COO אודי מוקדי. החברה גייסה עד כה 20 מיליון דולר בשלושה סבבי מימון ממשקיעים פרטיים, בהם JVP, ורטקס, סיד קפיטל פרטנרס מקבוצת סופטבנק, בנק נומורה, JP מורגן-צ'ייס, איי.די.בי וקברט-ArbaOne. סייבר ארק מעסיקה כ-50 עובדים. החברה פועלת מבוסטון, מסצ'וסטס, ויש לה מרכז פיתוח בלוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully