וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטי צנובר ישווקו ברשת פלקון

26.8.2003 / 11:30

רשת פלקון, המתמחה במעדני בשר תחל לשווק את סלטי צנובר. צנובר, הינה חברה חדשה עם שורשים ותיקים ("מי ומי") המתמחה בסלטים בגביע. חודש טעימות מהסלטים הוכרז בספטמבר

רשת פלקון, המתמחה במעדני בשר תחל לשווק את סלטי צנובר. צנובר, הינה חברה חדשה עם שורשים ותיקים ("מי ומי") המתמחה בסלטי פרימיום.

ההחלטה להיכנס לתחום הסלטים נבעה מסקירת שוק שעשו בחברה. הסקירה העלתה כי יש כיום מקום למותג נוסף בקטגוריית הפרימיום בתחום סלטי האיכות בגביע. בחברה מאמינים כי יש לתת לצרכן מענה גם בקטגוריית האיכות של הסלטים.

צחי ברבר, מנכ"ל רשת פלקון, אמר: "ההחלטה לשוווק את סלטי צנובר בחנויות שלנו נבעה מהרצון לתת ללקוחותינו את הטוב ביותר גם בתחום הסלטים. רשת פלקון כרשת מתמחה רואה בסלטים חלק בלתי נפרד מהארוחה הבשרית שמוצעת ללקוחותינו וחשוב לנו שגם התוספות יהיו באיכות גבוהה".

רשת פלקון, הקיימת מזה 20 שנה, מתמחה במוצרי בשר איכותי. לרשת 6 סניפים בערים: תל אביב, הרצליה, ירושלים, יבנה ואילת. במהלך חודש ספטמבר יערך פסטיבל טעימות של סלטי צנובר בכל חנויות הרשת. חגיגת הטעימות תאפשר לקהל הרחב לטעום ממוצרי החברה.

ישראלי אוכל בממוצע 5.5 ק"ג חומוס בשנה. משפחה ישראלי מוציאה בממוצע 310 ¤ בשנה על חומוס. תעשיית החומוס מייצרת בממוצע 30 אלף טון חומוס בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully