וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויזאייר קיבלה Term Sheet לסבב גיוס בהיקף של 12-15 מיליון דולר

צורי דאר

26.8.2003 / 15:49

בסבב ישתתפו משקיעים הקיימים - אייפקס פרטנרס על השקעה של כ-4.5 מיליון דולר, תמר ונצ'רס ורד-בינת, וכן משקיעים אסטרטגיים שישקיעו בחברה לראשונה



חברת הסטארט אפ הישראלית ויזאייר (Wisair), מקבוצת רד-בינת, קיבלה מסמך עקרונות להשקעה (Term Sheet) בהיקף של 12-15 מיליון דולר. את סבב הגיוס תוביל קרן אייפקס פרטנרס עם השקעה של כ-4.5 מיליון דולר, וכן תשתתף בו קרן תמר טכנולוג'י ונצ'רס עם השקעה כמיליון דולר. יתרת הסכום תושקע על ידי קבוצת רד ומשקיעים אסטרטגיים שישקיעו בחברה לראשונה.



דיווח ראשון על הגיוס התפרסם היום על ידי חברת המידע להיי-טק D&A.



ויזאייר, שהוקמה ב-2001 על ידי דוד יעיש והאחים זוהר ויהודה זיסאפל, מפתחת טכנולוגיית Ultra Wide Band) UWB), המאפשרת העברה אלחוטית של אינפורמציה בקצבים גבוהים במיוחד (מאות מגה בייט לשנייה) לטווחים קצרים.



הטכנולוגיה מבוססת של שידור רחב סרט בעוצמה נמוכה מאוד מתחת לסף הרעש המותר למכשירים אלקטרוניים. החברה מפתחת מערכת שבבים שתותקן במגוון רחב של מכשירים אלקטרוניים (DVD, PDA, TV, Camcorder, Digital Camera ועוד) ותאפשר העברה מהירה של נתונים, מוסיקה, וידיאו באיכות גבוהה ועוד.



ויזאייר השלימה מאי 2002 גיוס ראשון של 4.3 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה אייפקס פרטנרס עם השקעה של 3.4 מיליון דולר בו והשתתפו תמר ונצ'רס וקבוצת רד-בינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully