וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: יום נוסף נפתח בירידות שערים

לי יום-טוב

26.8.2003 / 16:38

אם סיסטמס רושמת יום שלישי ברציפות של ירידות ומאבדת 2.4%; צורן יורדת בכ-3% ואינטרנט זהב מאבדת כ-4%

יום המסחר נוסף נפתח בירידות במדדים, בהמתנה לנתוני מדד בטחון הצרכנים לחודש אוגוסט. הנאסד"ק יורד ב-0.4% והדאו מאבד 0.3%.

בין המניות הישראליות בולטת בפתיחה מניית ויריאנט שזינקה ב-46% וכעת עולה ב-9% למחיר של 1.8% דולרים במחזור ער. מניית אינטרנט זהב יורדת ב-3.8% למחיר של 3.9 דולרים ואם סיסטמס מאבדת 2.4% למחיר של 15.7 דולר ורושמת יום שלישי ברציפות של ירידות. צורן יורדת ב-2.8% למחיר של 23.5 דולר.

סקירת טרום מסחר

בשעה זו נראה כי וול סטריט צפויה לפתוח יום נוסף בירידות במדדים. החוזים העתידיים מצביעים כעת על ירידות קלות של עד 0.5% בנאסד"ק 100 וב-S&P500 בפתיחה, ואם יסתיים היום במגמה שלילית, הרי שיהיה זה היום השלישי ברציפות של ירידות. 3 נתוני מקרו יתפרסמו היום, ויוכלו לסייע בקריאת כיוון לממדים. לפני המסחר יתקבלו נתוני ההזמנות למוצרים בני קיימא ליולי, שצפויים להצביע על עלייה של 1% בהמשך לעלייה של 2.3% שנרשמה ביוני.

חצי שעה לאחר תחילת המסחר יתפרסמו נתוני מדד בטחון הצרכנים לחודש אוגוסט, הצפויים להצביע על רמה של 79.6 נקודות לעומת 76.6 נקודות ביולי. עוד היום - נתוני מכירות בתים חדשים ליולי.

אמש ננעל כאמור יום המסחר במגמה שלילית, למרות נתונים טובים מהצפוי בדבר מכירות בתים קיימים. הנאסד"ק ירד ב-0.1% לרמה של 1764 נקודות, והדאו איבד 0.2% ל-9317 נקודות. שניהם עדיין נמצאים ברמות שיא של למעלה משנה.

בין החברות הישראליות הנסחרות, הודיעה היום חברת אן.די.אס מקבוצת ניוז קורפ של רופרט מרדוק, כי רכשה נכסים וקניין רוחני מחברת הטלוויזיה האינטראקטיווית הצרפתית Interactif Delta Production שנמצאת בכינוס נכסים והליכי פירוק. NDS, המתמחה בפתרונות טלוויזיה אינטראקטיוויים, ציינה כי סכום הרכישה עומד על 200 אלף יורו (כ-218 אלף דולר) ובתמורה תקבל NDS קניין רוחני הכוללת את כלי ה-RegieLine של החברה הצרפתית. מדובר בכלי תוכנה המאפשרים ללקוחות ליישם שירותי טלוויזיה אינטראקטיווית בצורה נוחה בפלטפורמות שונות, כולל לוויין וכבלים. NDS נסחרת לפי שווי שוק של כ-860 מיליון דולר, ובקופתה 191 מיליון דולר.

חברת רדוור המפתחת פתרונות לניתוב עומסים באינטרנט (ITM), חתמה על הסכם הפצה עם Tech Data האמריקאית, הנסחרת לפי שווי שוק של כ-1.9 מיליארד דולר. טק דטה מפיצה, בין היתר, את מוצריהן של חברות כמו IBM, אינטל ו-HP בצפון אמריקה, באמריקה הלטינית, באירופה ובמזרח התיכון. מניית רדוור זינקה מתחילת השנה בכ-125%, ושווי השוק של החברה מסתכם בכ-310 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully