וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידות בוול סטריט על אף עלייה חדה מהצפוי בהזמנות למוצרים בני קיימא; גאיידנט עולה ב-1.9%

רונן סרברניק

26.8.2003 / 16:47

גאיידנט הודיעה על תוכנית רכישה מחדש; לוסנט עולה ב-1.1% לאחר שזכתה בחוזה לשיקום רשתות טלפון בעיראק; מתחרתה סיינה עולה ב-5.9%; ליברטי מדיה עולה ב-2.1%



המסחר בוול סטריט נפתח במגמה שלילית על אף עלייה חדה מהצפוי בהזמנות למוצרים בני קיימא. מחצית השעה לאחר פתיחת המסחר יתפרסמו נתוני בטחון הצרכנים לחודש אוגוסט ומכירות בתים חדשים בחודש יולי.



עלייה חדה מהצפוי בהזמנות למוצרים בני קיימא בארה"ב ביולי מובילה לירידות בשוק האג"ח הממשלתיות. ההזמנות למוצרים בני קיימא עלו ב-1%, זה החודש השלישי ברציפות, והוסיפו לשלל נתונים כלכליים המצביעים על התאוששות במשק הגדול בעולם.



ההזמנות למוצרים בני קיימא - מוצרים שמשך חייהם שלוש שנים ומעלה - עלו ב-1% ביולי, לאחר עלייה של 2.6% ביוני, ולעומת תחזיות לעלייה של 0.9%. ההזמנות למוצרים עתירי הון עלו ב-0.4%, והמלאים ירדו ב-0.9%. ברוב המגזרים נרשמה עלייה בהזמנות, למעט התעשיות הבטחוניות ומטוסים אזרחיים



מניית יצרנית הציוד הרפואי גאיידנט (סימול GDT) פתחה בעלייה של 1.9% לאחר שהחברה אישרה לפני הפתיחה את תחזיותיה לשנת 2003, כמו כן מסרה החברה כי היא תבצע השנה רכישה חוזרת של מניותיה בסכום של עד 250 מיליון דולר.



מניית לוסנט (סימול LU) נסחרת בעלייה של 1.1% לאחר שהחברה הודיעה כי זכתה בחוזה לשיקום רשתות הטלפוניה בבאגדד שהוזמן ע"י חברת הקבלנות בצ'טל. שווי החוזה 25 מיליון דולר. יצרנית ציוד התקשורת סיינה (סימול CIEN) עולה ב-5.9%.



ג'נרל אלקטריק (סימול GE) הגישה הצעה למיזוג בין חטיבת NBC שלה לבין עסקי המדיה של ויוונדי יוניברסל, כך דיווח אתמול "וול סטריט ג'ורנל". ההצעה נמסרה במקביל לסבב אחרון של הצעות רכש שהגישו מספר מתמודדות עבור אולפני יוניברסל ונכסים אחרים של ויוונדי.



לפי הערכות, NBC היא המועמדת המובילה לנצח בהתמודדות. בייחוד לאחר שאתמול הודיעה ליברטי מדיה (סימול L) על יציאתה מהמירוץ לרכישת חטיבת הבידור של ויוונדי, המניה עולה ב-2.1%; מניית GE יורדת ב-0.7%.



ויוונדי נפתחה בירידה של 1.1% בעקבות פרסום על דרישה של רשויות המס בארה"ב מויוונדי לבצע תשלום בסך 1.5 מיליארד דולר הקשור לעסקת מכירת מניות שבוצעה ב-1995 על ידי חברת סיגראם, אשר נרכשה ע"י ויוונדי בשנת 2000.



מניית אינטל (סימול INTC), יצרנית השבבים הגדולה בעולם, ממשיכה במגמתה מאתמול ויורדת באחוז לאחר שמנכ"ל החברה, קרייג בארט אמר שההתאוששות במכירותיה ברבעון השלישי עשויה היתה להיות זמנית וכי אין סימנים ברורים להתאוששות ממשית של המגזר.



חברת התוכנה סיבל סיסטמס (סימול SEBL) הגיעה להסכם פשרה עם בעלי המניות אשר ידרוש מהחברה לשנות את מבנה דירקטוריון החברה ולספק שקיפות על התנהלות החברה ומשכורות הבכירים. המניה יורדת ב-1.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully