וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הפרידה של הבנק הבינלאומי מהיו"ר: 8 מיליון שקל

אלי דניאל

26.8.2003 / 17:00

ההפרשה בוצעה בהתאם להסכם ההעסקה של יו"ר הדירקטוריון, לפיו במקרה של שינוי בבעלות על הבנק - הוא יפרוש מתפקידו לפני שתסתיים תקופת ההתקשרות עמו

הבנק הבינלאומי הראשון, הנמצא עדיין בשליטת משפחת ספרא, ביצע במהלך הרבעון השני של השנה הפרשה בסך של 8 מיליון שקל, בגין הסכם ההעסקה שלו עם יו"ר הדירקטוריון, שלמה פיוטרקובסקי, כך עולה מדו"חות הבנק שפורסמו היום.

הפרשה זו נעשתה לנוכח העברת השליטה הצפויה בבנק לידי קבוצת בינו-ליברמן, עסקה אשר צפויה להתבצע עד לסוף השבוע הנוכחי. על פי הסכם ההעסקה של פיוטרקובסקי, הסכם אשר אושר באסיפה הכללית של הבנק שהתקיימה לפני כשנתיים, במקרה של שינויים בבעלות על הבנק יפרוש פיוטרקובסקי מתפקידו לפני שתסתיים תקופת ההתקשרות עמו.

יצוין כי במהלך שנת 2002 לא זכה פיוטרקובסקי לשכר בגין תפקידו כיו"ר דירקטוריון, וזאת לאחר שהחליט לוותר על משכורתו בגין תפקיד זה.

הבנק הבינלאומי הראשון דיווח היום על שיפור בתוצאותיו לרבעון השני של השנה בשעה שרווחיו מפעילות מימון צמחו בשיעור של 85% לרמה של 370 מיליון שקל. בשורה התחתונה הציג הבנק רווח נקי של 62 מיליון שקל, שיפור משמעותי בהשוואה להפסד של 76 מיליון שקל ברבעון השני של שנת 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully