וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורנר ברדרס הגישה בקשה לצו סודיות על תצהיר שהוגש על ידי בכיר בחברה במסגרת ההליכים בינה לבין תבל

אסף ברגרפרוינד

26.8.2003 / 17:41

הנשיא לפיתוח עסקי באירופה הגיש לפני כחודש תצהיר כחלק מבקשה לצו מניעה שהגישה וורנר נגד תבל בקליפורניה בנוגע לשימוש של תבל בתכנים שרכשה מוורנר ברדרס



חברת וורנר ברדרס הגישה השבוע לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להוציא צו סודיות על תצהיר שהוגש על ידי בכיר בחברה במסגרת ההליכים המשפטיים שהתקיימו בבית משפט בקליפורניה בינה לבין תבל.



לטענת וורנר, פרסום פרטי התצהיר, במסגרת ההליכים המשפטיים המתנהלים בין החברות בארץ, יפגע בסודותיה המסחריים ועלול לגרום לה לנזק חמור ובלתי הפיך.



מבקשת וורנר עולה כי סטיוארט בקסטרסגן, נשיא לפיתוח עסקי של וורנר באירופה, הגיש לפני כחודש תצהיר במסגרת בקשה לצו מניעה שהגישה וורנר ברדרס נגד תבל בקליפורניה בנוגע לשימוש של תבל בתכנים שרכשה מוורנר ברדרס.



התצהיר, כך נטען, כלל מידע סודי וסודות מסחריים של וורנר לרבות מידע רגיש אודות תנאי הרשיון שניתנו לתבל ופירוט מחירי התכנים של וורנר. לטענת וורנר בית המשפט בקליפורניה נעתר לבקשתה והוציא צו סודיות לגבי פרטי החיסיון.



לפני כחודש נעתר בית המשפט בקליפורניה לבקשת וורנר אשר טוענת כי רו"ח צבי יוכמן המנהל המיוחד של תבל צירף את התצהיר לבקשה שהגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב שנועדה למנוע את מימוש פסק הדיו מקליפורניה וזאת מבלי לנקוט באמצעים לשמירת הסודיות של התצהיר.



לטענת וורנר, המידע הסודי הכלול בתצהיר מהווה סוד מסחרי ראוי להגנה וכי מתחרותיה וביניהם רשתות פוקס וקולומביה - "משוועות לשים ידן על סודותיה המסחריים", כך שחשיפת המידע עלולה לגרום לפגיעה קשה ביכולתה להתמודד מול מתחרותיה. בתגובה שהגיש רו"ח יוכמן לבית המשפט נטען על ידו כי לא ידוע לו על סודות מסחריים הכלולים בתצהיר וכי מרבית הפרטים שוורנר מתייחסת אליהם פורסמו כבר במסגרת הליכים משפטיים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully