וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: מניות הטכנולוגיה גררו לירידות - בורסת לונדון איבדה 1.15%

יהודה שויצר

26.8.2003 / 19:32

מינכן רה, חברת ביטוח המשנה הגרמנית, ירדה ב-3.9%; KPN, חברת הטלקום ההולנדית, התחזקה ב-2.5%; ויוונדי ירדה ב-2.5%



הפתיחה השלילית שנרשמה בבורסות וול סטריט גררה את המדדים המובילים באירופה לסגירה שלילית. בתום יום המסחר ירד מדד FTSE בלונדון בשיעור של 1.15%; בפאריס נרשמו ירידות ומדד ה-CAC סיים בירידה של 1.05%.



מדד הביטחון העסקי בגרמניה עלה ל-90.8 באוגוסט, לאחר שרשם שיא שנתי של 89.3 ביולי, דיווח מכון Ifo. כלכלנים צפו כי המדד יעלה לכ-90 נקודות.



מינכן רה, חברת ביטוח המשנה הגרמנית, ירדה ב-3.9% לאחר ש"פייננשל טיימס" דיווח כי בכוונתה לבצע גיוס הון של 4.4 מיליארד דולר כדי לשפר את מאזנה. הגיוס צפוי להתבצע באמצעות מכירת מניות ואג"ח להמרה.



חברת הנדל"ן קאנארי וורף (סימול CWG) עלתה ב-5.5% לאחר שהודיעה כי לא קיבלה הצעת רכש מידי פול רייכמן, היו"ר, בניגוד לדיווחים שפורסמו בעיתוני סוף השבוע בבריטניה. על רכישתה של החברה, המפעילה את הרובע הפיננסי השני של לונדון, מתמודדים בראסקאן הקנדית, מורגן סטנלי וגולדמן סאקס.



נסטלה עלתה ב-1.5% לאחר ש-UBS העלה את ההמלצה עליה ל"קנייה" מ"נייטרלי".



KPN, חברת הטלקום ההולנדית, התחזקה ב-2.5% בעקבות העלאת תחזיות הרווח שלה ל-2003-2004 על ידי ג'יי.פי מורגן צ'ייס ב-13%. החברה עצמה העלתה את תחזית הרווח שלה. המגזר רשם ברובו מגמה שלילית: וודאפון ירדה ב-2.5%;טלפוניקה ירדה בשיעור דומה.



מניות הטכנולוגיה נסוגו לירידות: אינפיניון ירדה ב-3%. SAP ב-1.8%;חברת הייעוץ הטכנולוגית לוגיקה CMG בלטה בעלייה של 3.8%.



ויוונדי ירדה ב-2.5%. היום מתכנס דירקטוריון החברה לדון בהצעות הרכש לנכסי המדיה של ויוונדי. לפי דיווחים משכה ליברטי מדיה את הצעת הרכש שלה, כך שבמכרז נותרו ויאקום, קבוצת משקיעים בהובלת אדגר ברונפמן, והמתמודדת המובילה, NBC לבית GE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully