וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויוונדי יוניברסל בחרה בשני מועמדים סופיים לרכישת נכסי הבידור שלה: רשת NBC ואדגר ברונפמן הבן

סוכנויות הידיעות

26.8.2003 / 21:35

ויוונדי, לאכזבתם של רבים, לא בחרה עדיין את הזוכה במכרז למכירת נכסי הבידור שלה - והיא מושכת את מכירה זו כבר יותר משלושה חודשים



דירקטוריון ויוונדי יוניברסל החליט להמשיך במגעים למכירת נכסי הבידור (UVE) עם שני מועמדים בלבד: NBC, חברת הטלוויזיה לבית ג'נרל אלקטריק, ועם אדגר ברונפמן הבן, המכהן כסגן יו"ר ויוונדי. ויוונדי, לאכזבתם של רבים, לא בחרה עדיין את הזוכה במכרז למכירת נכסי הבידור שלה - והיא מושכת את מכירה זו כבר יותר משלושה חודשים.



"ויוונדי יוניברסל החליטה להמשיך את המגעים עם שני קבוצות המשקיעים החזקות ביותר", נמסר בהודעת החברה. החברה הדגישה כי בכל מקרה היא תמשיך ותחזיק בהחזקות מיעוט בנכסי המדיה בארה"ב שלהם פוטנציאל צמיחה יוצא מן הכלל.



קרמאזין, מנכ"ל קבוצת ויאקום שהתמודדה במכרז, אמר כי לפי דעתו המתמודדת המובילה ברכישה היא NBC, מקבוצת GE. ויאקום היא חברת המדיה הגדולה בעולם לפי שווי שוק, והיא מחזיקה באולפן הסרטים פראמאונט, חברת הטלוויזיה CBS, ושלל ערוצי כבלים מצליחים, בהם MTV. היא מעוניינת ברכישתה של חטיבת הכבלים של ויוונדי בלבד.



אדגר ברונפמן הבן, שהגיש בתמיכתה של קבוצת משקיעים פרטיים הצעה שנייה במכרז, הנו מתמודד מרכזי במירוץ מאז תחילתו. ברונפמן היה מי שהוביל את מכירתה של יוניברסל מידי משפחתו לויוונדי, בהצלחה דלה למדי. מתמודדים שפרשו הם חברת הכבלים קומקסט, איל התקשורת מרווין דיוויס, ויאקום, ואולפן הסרטים MGM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully