וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורו היציג זינק ל-4.887 שקלים

אמיר טייג

27.8.2003 / 17:20

הדולר היציג נקבע על 4.472 שקלים. הבנק הבינלאומי: עד תחילת ספטמבר הדולר יסחר בטווח מחירים צר מאוד


לאחר מספר ימים בהם אירעו בשוק המט"ח הרדום מספר אירועים כלכליים, חוזר השוק להיסחר בשקט שמאפיין את ימי סוף אוגוסט. שערו היציג של הדולר רשם עלייה שולית של 0.02% ונקבע על 4.472, כעשירית האגורה מעל שערו היציג אתמול.

לעומתו היורו היציג רשם עלייה חדה יחסית של 1.06% ונקבע על רמה של 4.8866 שקלים על רקע התחזקותו אמש בעולם לאחר קביעת היציג אתמול ובמהלך שעות הבוקר היום. ההערכות הן כי כלכלת ארה"ב תקדים את כלכלות אירופה ביציאה מהמיתון, ולפיכך נסחר הדולר בשבוע האחרון ברמת שיא של כ-4 חודשים מול היורו.

לאחר קביעת השער היציג מוסיף הדולר להיסחר ביציבות ואילו היורו עובר לירידה קלה של 0.23% ונסחר על רמה של 4.876 שקלים.

מחדר המסחר של הבינלאומי נמסר כי מחזורי המסחר מוסיפים להיות נמוכים. "ניתן לייחס את התחזקות השקל לסיכוי כי תתבצע עסקת החלפת שבויים בין ישראל ובין החיזבאללה, אך ברמת הפעילות הנוכחית קשה לדעת מה הם הגורמים המשפיעים על הדולר", אומר אחד הסוחרים. להערכתו, ההתפתחויות המדיניות ישפיעו על השוק במספר ימי המסחר הקרובים עד תחילת חודש ספטמבר.

לגבי התקופה הקרובה, לא צופה הסוחר חריגה מטווח המסחר של הדולר בימים האחרונים, אך מציין כי החל משבוע הבא, גורמים נוספים יחלו להעיב על המסחר. העיקרי ביניהם, להערכתו, יהיה פרעון אג"ח דולרי מסוג "גלבוע" באמצע ספטמבר בהיקף של כ-5 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully