וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר בלוך: "נשקיע כמיליון דולר בפרסום קו מוצרי הסויה"

איילה צורף

27.8.2003 / 12:33

מנכ"ל תשלובות החלב של תנובה: סיסמת המותג, שנבנה באמצעות מק'אן אריקסון תהיה "SO טרי- SO תנובה". בשבועות הקרובים צפויה גם שטראוס להיכנס לקטגוריה

"בשנה הקרובה תשקיע תנובה כמיליון דולר בשיווק קו מוצרי הסויה החדש שלנו - so תנובה. עיקר התקציב יופנה לפרסום, אך חלקו יופנה גם לפעילות קד"מ ופעילויות אחרות" - כך אומר ל-TheMarker עופר בלוך. סיסמת המותג, שנבנה באמצעות מק'אן אריקסון תהיה "SO טרי- SO תנובה". קו המוצרים החדש כולל משקאות סויה טריים בטעם טבעי, המועשר בסידן, בטעם וניל ממותק קלות, בטעם בננה ובטעם וניל דומיננטי.

הדמות שנבחרה על ידי מק'אן אריקסון, משרד הפרסום שמוביל את מהלך המיתוג, היא פרה ירוקה. קו המוצרים מיוצר במפעל הסויה של תנובה באלון תבור. מפעל זה נרכש לפני כשנה בהשקעה של 10 מיליון דולר.

"קטגוריית הסויה היא חידוש עבור תנובה. זהו קו המוצרים הראשון שמייצרת המחלבה, אך אינו קשור במוצרי חלב", אמר בלוך. כיום מהווים משקאות אלפרו עיקר השוק, שמחזורו, על פי הערכותיה של תנובה - כ-100 מיליון שקל בשנה, והוא כולל משקאות סויה ומעדנים. "ככל הידוע לנו, בשבועות הקרובים מתכננת גם שטראוס להיכנס לתחום, תחת שם מותג הבית 'שטראוס'. אך מבחינתנו, המתחרה העיקרי הוא אלפרו", אומר בלוך.

אלפרו, שקמפיין חוצות נרחב שלו עלה לאוויר בימים האחרונים, באמצעות פרסום אליקים-רגב, מיובא לישראל על ידי חברת בית טבע-קל, ומשווק על ידי שסטוביץ'.

עד כה נמנעו חברות גדולות מתחום המזון להכינס לקטגוריה. "חסם הכניסה העיקרי היה הטעם. אנשים לא אוהבים את טעמם של פולי הסויה", אומר בלוך. "אך אני שמח לומר שאחרי מבחני טעימה רבים שערכנו, למשקאות הסויה של תנובה נמצא יתרון מובהק על פני משקאות אלפרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully